GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

ساق پا هالتر

0 871

آموزش حرکت ساق پا هالتر

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت ساق پا هالتر را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتساق پا هالتر
نام های دیگر
نام انگلیسی Rocking Standing Calf Raise
عضله هدف ساق پا
عضله کمکی
عضلات ساق پا

آموزش حرکت ساق پا هالتر

ساق ها، عضلاتی که توجه زیادی به آن ها جلب نیست ولی داشتن ساق های بزرگ خواسته همه ورزشکاران است. ساق ها و وسواسی که ورزشکاران به آن ها دارند عارضه ای است که نمی توان آن را توضیح داد. در واقع ساخت عضلات بزرگ ساق کمی سخت می باشد. مطالعات اخیر نشان می دهد که در ۵ سال گذشته خواهان ساق های بزرگ در میان ورزشکاران افزایش پیدا کرده است. با ما باشید با حرکات ساق پا مناسب جهت تقویت این عضلات.
این تمرین بهترین حرکت برای تفکیک عضلات ساق می باشد. بخصوص ماهیچه های دوقلویه ساق را هدف قرار می دهد.

۱-به طور دست باز هالتر را گرفته و بر روی عضلات پشت میگزاریم ، باید دقت کرد که هالتر روی گردن فشار وارد نکند.

۲-بدن صاف و سر به سمت جلو باشد.

۳-به آرامی پاشنه ها از زمین تا جایی که میتوانیم بلند می کنیم.

۴-اندکی مکث کرده سپس پاشنه ها را به آرامی روی زمین میگزاریم.

نکات مهم

۱-برای حفظ تعادل خود همواره به سمت جلو نگاه کنید.

۲-حرکت را به آرامی و کنترل شده انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.