GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

شراگ سیم کش

0 744

آموزش حرکت شراگ سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای شراگ سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتشراگ سیم کش
نام های دیگر
نام انگلیسی Cable Shrug
عضله هدف کول
عضله کمکی شانه – عضلات بالایی پشت
کول

آموزش حرکت شراگ سیم کش

برای داشتن ساختار پشتی زیبا، داشتن عضلات تراشیده و زیبای کول بسیار مهم است. با استفاده از حرکات کول این عضلات علاوه بر افزایش سایز سرشانه ها و عضلات پشتی خود، قدرت بالاتنه خود را نیز افزایش می دهید. این عضلات از اصلی ترین یاری دهنده های عضلات سرشانه شما میباشند و در حرکاتی چون لیفت نقش مهمی در اجرای حرکت دارند.
این حرکت نیز همانند دیگر تمرینات شراگ در ساخت عضلات کول بسیار موثر می باشد و از آنجایی که فشار مداومی را در عضلات هدف وارد می کند بسیار مفید می باشد.

۱- دسته ها را در پایین دستگاه سیم کش وصل کرده و برمیداریم.

۲- نفس کشیده و شروع به بالا بردن شانه ها و فشردن ماهچه های کول می کنیم.

۳- دوباره به حالت اول برمیگردیم.

نکات مهم

۱- کول ها به تکرار های زیاد و حرکات انفجاری پاسخ بهتری می دهید.

۲- از خم شدن سر به سمت جلو جلوگیری کنید.

۳- از حرکات تند و سریع بپرهیزید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.