درخواست برنامه بدنسازی
حرکات کولحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

شراگ سیم کش

آموزش حرکت شراگ سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای شراگ سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتشراگ سیم کشنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Cable Shrug نوع نیروکششی
عضله هدف کول سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکی شانه – عضلات بالایی پشت تجهیزات لازمدستگاه
شراگ-سیم-کششراگ-سیم-کش

آموزش حرکت شراگ سیم کش

برای داشتن ساختار پشتی زیبا، داشتن عضلات تراشیده و زیبای کول بسیار مهم است. با استفاده از حرکات کول این عضلات علاوه بر افزایش سایز سرشانه ها و عضلات پشتی خود، قدرت بالاتنه خود را نیز افزایش می دهید. این عضلات از اصلی ترین یاری دهنده های عضلات سرشانه شما می باشند و در حرکاتی چون لیفت نقش مهمی در اجرای حرکت دارند.
این حرکت نیز همانند دیگر تمرینات شراگ در ساخت عضلات کول بسیار موثر می باشد و از آنجایی که فشار مداومی را در عضلات هدف وارد می کند بسیار مفید می باشد.

۱- دسته ها را در پایین دستگاه سیم کش وصل کرده و برمی داریم.

۲- نفس کشیده و شروع به بالا بردن شانه ها و فشردن ماهچه های کول می کنیم.

۳- دوباره به حالت اول برمی گردیم.

نکات مهم

۱- کول ها به تکرار های زیاد و حرکات انفجاری پاسخ بهتری می دهید.

۲- از خم شدن سر به سمت جلو جلوگیری کنید.

۳- از حرکات تند و سریع بپرهیزید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا