GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

شکم سیم کش (کرانچ سیم کش)

0 104

آموزش حرکت شکم سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت شکم سیم کش یا کرانچ سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتشکم سیم کش
نام های دیگرکرانچ سیم کش
نام انگلیسیCable Crunch
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت شکم سیم کش (کرانچ سیم کش)

تمرینات شکم عضیم ترین بخش و معیار در تقویت عضلات شکم هستند. ولی اگر هدف شما داشتن شکمی رو فرم و سیکس پک باشد قضیه کم فرق میکند و باید در حرکات تمرینی خود فشار بیشتری به عضلات وارد کنید. امروزه همه بر این وباور هستند که برای داشتن شکمی سیکیس پک باید درصد چربی کمتری داشته باشیم، این درست است ولی برای داشتن عمق و خطوط جداساز این عضلات با چربی کمتر در بدن بدست نمی اید. این تمرین یکی از حرکات عضله از شکم است با اینکه یکی از حرکات کلاسیک بدنسازی است ولی در هدف گیری مستقیم عضلات شکم یکی از بهترین هاست.

۱- دستگاه سیم کش را در بالا تنظیم کرده و طناب را به آن وصل بکنید.

۲- وزنه مناسبی را انتخاب کنید.

۳- مستقیما جلوی دستگاه بایستید به طوری که پشتتان به سمت دستگاه باشد.

۴- طناب را با دستانتان گرفت و روی زانوهایتان بنشینید.(کف دست ها به سمت جلوی شما باشد).

۵- باسنتان باید روی پاهایتان استراحت کند.

۶- آرنج ها را خم کرده و دست ها را هم سطح شانه ها نگه دارید.نقطه شروع.

۷- بازدم کرده و همزمان بالا تنه را تا حد ممکن پایین بیاورید.

۸-مکث کرده و دوباره به حالت اولیه بر گردید.

نکات مهم

۱- تاثیر حرکت در اجرای آهسته بالاتر است.

۲- باسن نباید از جای خود تکان بخورد.

۳- از وزنه های سنگین پرهیز کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.