GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

لانج

0 1,068

آموزش حرکت لانج

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت لانج را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتلانج
نام های دیگر
نام انگلیسی lunge
عضله هدف ران
عضله کمکی شکمساق پا – باسن – عضلات پشت
عضلات پا

آموزش حرکت لانج

عضلات قوی پا نه تنها باعث زیباتر دیده شدن بدن یک ورزشکار می شوند بلکه یکی از بخش های مهم بدن نیز می باشند به طوریکه می توان با صراحت گقت حرکت ما بستگی به این عضلات دارد، پس ساخت پایین تنه قوی یک مساله حیاتی می باشد.
متاسفانه اکثر افراد از روز پا در برنامه خود چشم پوشی می کنند چون معتقد هستند که پا ها در طول روز تمرین می بینند. شاید هم چون عضلات بزرگی هستند و دیدن پیشرفت در آن ها نیازمند زمان می باشد دلیل دیگری باشد. این کار اشتباه است و عضلات پا باید هقته ای یکبار تمرین داده شوند.

۲-دست ها را در کنار خود نگه داشته و حرکت را با قدم گزاشتن روی مانع شروع می کنیم.

۳-با فشار بر روی پای جلو به سمت جلو می رویم تا زانویمان باز شده تا به حالت ایستاده برسیم.

۴-به آرامی به حالت قبلی باز می گردیم.

۱-پاها را به اندازه عرض شانه باز می کنیم.

۲-یکی از پا ها را جلو گزاشته و خم میشویم تا هر دو زانو هایمان به طور هم زمان خم شوند.

۳-تا زمانی که زانوی پشتمان به زمین بخورد به پایین می رویم.

۴-به سمت پای جلویی شتاب گرفته تا به حالت ایستاده بر گردیم.

نکات مهم

۱-لانج حرکت ستگینی بوده و برای انجام آن مفاصل ران و لگن باید آمادگی لازم را داشته باشد.

۲-در انجام حرکت عجله نکرده و از اصول انجام حرکت غفلت نکنید.

۳-هنگام برگشت به نقطه شروع با کشیدن ستون قفرات حرکت را سرشانه های خود کنترل کنید.

۴-هنگامی که به نقطه مکث حرکت در پایین رسیدید زانوهایتان باید هر دو در زاویه ۹۰ درجه باشند.

۵-اگر میخواید برروی مفاصل باسن خود بیشتر فشار وارد نیاید قدم های بزرگی بردارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.