GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

لندماین

0 108

آموزش حرکت لندماین

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت لندماین را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتلندماین
نام های دیگر
نام انگلیسیLandmine 
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت لندماین

این حرکت گونه دیگر حرکت شکم روسی و برای هدف گیری و تقویت عضلات پهلو شکم می باشد. عضلات شکم نیروگاه یدن می باشد و نقش تبدیل نیرو در بدن و تعادل بدن و ستون فقرات را بر عهده دارد.

۱- صاف ایستاده و کف پاها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید. در صورت وجود جایگاه هالتر، آن را در جایگاه و در غیر این صورت انتهای هالتر را در جای بگزارید تا سر نخورد.

۲- انتهای هالتر را با هر دو دست بگیرید.

۳- شانه ها را چرخش داده و دست ها را قفل شده نگه دارید و اجازه دهید تا هالتر دور بدنتان بچرخد.

نکات مهم

۱- ناحیه لگن را تا جایی که ممکن است ثابت نگه دارید.

۲- اگر در اجرای حرکت در ناحیه لگن یا کمر خود درد احساس کردید، اندازه پاها را از هم بیشتر کنید.

۳- تمامی نیرو برای چرخش هالتر باید از ناحیه بالایی پشتتان بیاید نه از ستون فقرات یا کمرتان.

۴- اگر در عضلات پیوند دهنده لگن، چرخش یا در احساس کردید، خرکت را روی زانوهای خود اجرا کنید.

۵- زانو ها را کمی خم نگه دارید، این کار از فشار وارده به ستون فقرات و کمرتان می کاهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.