GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

زیربغل دستگاه H

0 9,397

آموزش حرکت زیربغل دستگاه H

در ویدیو زیر نحوه اجرای زیربغل دستگاه H را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتزیربغل دستگاه H
نام های دیگر
نام انگلیسی H Machine Row
عضله هدف زیربغل
عضله کمکی  جلو بازو – شانه – عضلات پشت
زیربغل

آموزش حرکت زیربغل دستگاه H

برای دستیابی به بالا تنه V شکل شاید تمرکز هر کسی در ساخت عضلات سینه و سرشانه باشد. خب این یک مساله عادی است چون این عضلات هر روز جلوی آیینه دیده می شوند ولی نباید از نمای پشتی بدن غافل شد. عضلات زیربغل وسیع ترین عضلات پشت شما است و تمرین دهی و رشد آن ها بدن را در داشتن عضلات وسیع و پهن سرشانه کمک کرده و داشتن فیزیک زیبایی برایتان آسانتر می شود.
اساس داشتن عضلات شکم قوی نیازمند داشتن عضلات زیربغل قوی می باشد. نقش اساسی هر دو این عضلات در طرز ایستادن صحیح – کاهش کمر درد – توان ورزشی بالا – قدرت بدن و تعادل بالا می باشد.

۱- وزنه دلخواه را انتخاب کرده و صندلی دستگاه را تنظیم و می نشینیم.

۲- سینه را به پد چسبانده و دسته ها را میگیریم، سر به سمت جلو باشد.

۳- به آرامی دسته ها را تا جایی که ممکن است می کشیم. مکث کرده و دوباره به آرامی به حالت اول بر میگردیم.

نکات مهم

۱- اجازه ندهید سینه تان از پد فاصله بگیرد.

۲- در آخر حرکت شانه ها را تا حد ممکن نزدیک هم بکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.