GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

لانج با هالتر قدم زدن

0 434

لانج با هالتر قدم زدن

حرکت استپ اپ با هالتر

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتلانج با هالتر قدم زدن
نام های دیگرراه رفتن با هالتر – قیچی با هالتر
نام انگلیسیBarbell Walking Lunge
عضله هدفران
عضله کمکیشکم-ساق پا-باسن-عضلات پشت

عضلات پا

 

 

 

 

 

 

 

بررسی حرکت لانج با هالتر قدم زدن

 

 

لانج با هالتر  قدم زدن(لانگ) یکی از حرکات
مورده علاقه بسیاری از بدنسازان قدیمی است.

لانج با هالتر قدم زدن یک حرکت عضله ساز کامل برای عضلات پا می باشد و با ادغام تمرینات هوازی و
وزنه برداری فشار سنگینی را به عضلات پا وارد میکند. این حرکت نسخه پیشرفته حرکت لانج خالی و
لانج با هالتر می باشد.

اموزش حرکت لانج با هالتر قدم زدن

 

 

۱-پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کرده و هالتر را بر روی شانه می گزاریم.

۲-یکی از پاها را به جلو گزاشته و اجازه می دهیم تا زانوی هر دو پایمان به طور همزمان خم شود.

۳-تا زمانی که زانوی پای عقب به زمین نخورد پایین تر می رویم.

۴-سپس با خیزش به سمت پای جلو به حالت ایستاده بر میگردیم.

۵-تمامی مراحل را بر روی پای دیگر نیز تکرار میکنیم.

نکات مهم 

 

 

۱-قبل از شروع به انجام این حرکت لازم است به حرکات سطح مبتدی این حرکت : لانج (لانگ) و لانج با دمبل
تسلط بیابید .زیرا این حرکت سطح پیشرفته و سخت تر شده حرکت های قبلی است.اضافه کردن دامنه حرکت
بدون داشتن لازمه ضروری پیشروی به سوی اسیب دیدگی است . ضرب المثل اول راه رفتن یاد بگیر بعد بدو.

۲-لانج با هالتر قدم زدن حرکت واقعا سنگین و پیشرفته ای است و باید زمانی انجام بگیرد که بدن امادگی لازم
را برای پذیرش فشار حرکت باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.