GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

لانج با هالتر قدم زدن

0 720

آموزش حرکت لانج با هالتر قدم زدن

در ویدیو زیر نحوه اجرای لانج با هالتر قدم زدن را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر راه رفتن با هالتر – قیچی با هالتر
نام انگلیسی Barbell Walking Lunge
عضله هدف ران
عضله کمکی شکمساق پا – باسن – عضلات پشت
عضلات پا

آموزش حرکت لانج با هالتر قدم زدن

این حرکت (لانگ) یکی از حرکات مورده علاقه بسیاری از بدنسازان قدیمی است.
علاوه بر این از حرکات عضله ساز کامل برای عضلات پا می باشد و با ادغام تمرینات هوازی و
وزنه برداری فشار سنگینی را به عضلات پا وارد میکند. این حرکت نسخه پیشرفته حرکت لانج خالی و
لانج با هالتر می باشد.

۱-پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کرده و هالتر را بر روی شانه می گزاریم.

۲-یکی از پاها را به جلو گزاشته و اجازه می دهیم تا زانوی هر دو پایمان به طور همزمان خم شود.

۳-تا زمانی که زانوی پای عقب به زمین نخورد پایین تر می رویم.

۴-سپس با خیزش به سمت پای جلو به حالت ایستاده بر میگردیم.

۵-تمامی مراحل را بر روی پای دیگر نیز تکرار میکنیم.

نکات مهم

۱-قبل از شروع به انجام این حرکت لازم است به حرکات سطح مبتدی این حرکت : لانج (لانگ) و لانج با دمبل
تسلط بیابید .زیرا این حرکت سطح پیشرفته و سخت تر شده حرکت های قبلی است.اضافه کردن دامنه حرکت
بدون داشتن لازمه ضروری پیشروی به سوی اسیب دیدگی است . ضرب المثل اول راه رفتن یاد بگیر بعد بدو.

۲-این تمرین حرکت واقعا سنگین و پیشرفته ای است و باید زمانی انجام بگیرد که بدن امادگی لازم
را برای پذیرش فشار حرکت باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.