درخواست برنامه بدنسازی
حرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دمبلحرکات سرشانهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

نشر از جانب دمبل

آموزش حرکت نشر از جانب دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای نشر از جانب دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتنشر جانب دمبلنوع حرکتقدرتی
نام های دیگردمبل صلیبی مکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Dumbbell Lateral Raise نوع نیروکششی
عضله هدفسرشانه سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیپشت بازو – شکم تجهیزات لازمدمبل
نشر-جانب-دمبلنشر-جانب-دمبل

آموزش حرکت نشر از جانب دمبل

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوئید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.

۱-این تمرین یکی از بهترین حرکات برای عرض دهی بالا تنه می باشد. دمبل ها را برداشته و صاف می ایستیم.

۲- کف دست ها به سمت بدن و دمبل ها از بدن فاصله داشته باشد.نقطه شروع حرکت.

۳- به آرامی دمبل ها تا ارتفاع شانه هایمان را بالا می آوریم.به خاطر داشته باشید که مچ ها نباید از آرنج ها بالاتر باشد.زیرا فشار حرکت از ماهیچه های بغل سرشانه به ماهیچه های جلویی انتقال می یابد.

۴- هنگامی که دست ها با شانه ها هم تراز شدند اندکی مکث کرده و به آرامی به حالت اول بر می گردیم.

نکات مهم

۱- نشر جانب دمبل یکی از حرکاتی است که بیشتر افراد اشتباه انجام می دهند. به دلیل اینکه این حرکت تنها یک عضله را هدف قرار می دهد به افزایش وزن فکر نکنید.

۲- تکرارها آرام و کنترل شده انجام گیرد.

۳- دقت کنید که ساعد ها نباید از آرنج ها بالاتر باشند.

۴- با تماس ندادن دمبل ها در پایین حرکت از قطع شدن فشار روی عضله جلوگیری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا