GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

نشر از جانب دمبل

0 5,362

آموزش حرکت نشر از جانب دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای نشر از جانب دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر دمبل صلیبی
نام انگلیسی Dumbbell Lateral Raise
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی پشت بازو – شکم
سرشانه

آموزش حرکت نشر از جانب دمبل

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.

۱-این تمرین یکی از بهترین حرکات برای عرض دهی بالا تنه می باشد. دمبل ها را برداشته و صاف می ایستیم.

۲- کف دست ها به سمت بدن و دمبل ها از بدن فاصله داشته باشد.نقطه شروع حرکت.

۳- به آرامی دمبل ها تا ارتفاع شانه هایمان را بالا می آوریم.به خاطر داشته باشید که مچ ها نباید از آرنج ها بالاتر باشد.زیرا فشار حرکت از ماهیچه های بغل سرشانه به ماهیچه های جلویی انتقال می یابد.

۴- هنگامی که دست ها با شانه ها هم تراز شدند اندکی مکث کرده و به آرامی به حالت اول بر می گردیم.

نکات مهم

۱- نشر جانب دمبل یکی از حرکاتی است که بیشتر افراد اشتباه انجام می دهند. به دلیل اینکه این حرکت تنها یک عضله را هدف قرار می دهد به افزایش وزن فکر نکنید.

۲- تکرارها آرام و کنترل شده انجام کیرد.

۳- دقت کنید که ساعد ها نباید از آرنج ها بالاتر باشند.

۴- با تماس ندادن دمبل ها در پایین حرکت از قطع شدن فشار روی عضله جلوگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.