GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

نشر از جانب دمبل

0 2,980

آموزش حرکت نشر از جانب دمبل

حرکت نشر-از-جانب-دمبل

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتنشر جانب دمبل
نام های دیگردمبل صلیبی
نام انگلیسی

Dumbbell Lateral Raise

عضله هدفسرشانه
عضله کمکی پشت بازو – شکم

شانه

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت نشر از جانب دمبل

 

 

۱- نشر از جانب دمبل یکی از بهترین حرکات برای عرض دهی بالا تنه می باشد. دمبل ها را برداشته و صاف می ایستیم.

۲- کف دست ها به سمت بدن و دمبل ها از بدن فاصله داشته باشد.نقطه شروع حرکت.

۳- به آرامی دمبل ها تا ارتفاع شانه هایمان را بالا می آوریم.به خاطر داشته باشید که مچ ها نباید از آرنج ها بالاتر باشد.زیرا فشار حرکت از ماهیچه های بغل سرشانه به ماهیچه های جلویی انتقال می یابد.

۴- هنگامی که دست ها با شانه ها هم تراز شدند اندکی مکث کرده و به آرامی به حالت اول بر می گردیم.

نکات مهم 

 

 

۱- نشر جانب دمبل یکی از حرکاتی است که بیشتر افراد اشتباه انجام می دهند. به دلیل اینکه این حرکت تنها یک عضله را هدف قرار می دهد به افزایش وزن فکر نکنید.

۲- تکرارها آرام و کنترل شده انجام کیرد.

۳- دقت کنید که ساعد ها نباید از آرنج ها بالاتر باشند.

۴- با تماس ندادن دمبل ها در پایین حرکت از قطع شدن فشار روی عضله جلوگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.