GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

استپ اپ با هالتر (حرکت پله با هالتر)

0 1,102

آموزش حرکت استپ اپ با هالتر (حرکت پله با هالتر)

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت استپ اپ با هالتر (حرکت پله با هالتر) را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتاستپ اپ با هالتر
نام های دیگر حرکت پله با هالتر
نام انگلیسی Barbell step up
عضله هدف ران
عضله کمکی شکمساق پا – باسن – عضلات پشت
عضلات پا

آموزش حرکت استپ اپ با هالتر (حرکت پله)

این حرکت عضلات پا را هدف گیری کرده و تمرکز اصلی این حرکت بر روی عضلات  چهارسر ران می باشد.
این حرکت گونه تغییر یافته حرکت لانج (لانگ-Lunge) و مدل پیشرفت حرکات استپ اپ (Step-Up) و
استپ اپ با دمبل  (Dumbbell-Step-Up) میباشد . ورزشکاران نیز در این حرکت میتوانند از وزنه های
بیشتری نسبت به استپ اپ با دمبل استفاده کنند.

۱-در مقابل پله یا مانعی که به طور میانگین از زمین ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر بلند تر باشد قرار بگیرید.

۲-هالتر را بر روی کول های خود گزاشته و حرکت را با قدم گزاشتن روی پله یا مانع آغاز می کنیم.

۳-با فشار بر روی پای جلو به سمت جلو می رویم تا زانویمان باز شده تا به حالت ایستاده برسیم.

۴-به آرامی به حالت قبلی باز می گردیم.

نکات مهم

۱-اگر در بلند کردن  پای جلو مشکل دارید با فشار به پنجه پای عقب حرکت را انجام دهید.

۲-این حرکت نسخه پیشرفته حرکات قبلی : استپ اپ و استپ اپ با دمبل میباشد و برای انجامش باید
در مرحله اول از حرکات مبتدی شروع نمایید.

۳-این حرکت به محیط بیشتری نیاز دارد پس در هنگام انجام ان مخصوصا در محیط شلوغ احتیاط کامل
داشته باشید.

۴-اگر خواستار فشار بیشتری بر روی عضله خود هستید به جای تعویض پا ،تکرار های ست را با یک پا تمام
کرده و سپس تعویض نمایید.

۵-برای سرعت بخشیدن به حرکت از نوسان دادن و یا هجوم بردن به سمت جلو پرهیز کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.