GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

اسکات پرشی با دمبل

0 703

آموزش حرکت اسکات پرشی با دمبل

حرکت استپ اپ با هالتر

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتاسکات پرشی با دمبل
نام های دیگراسکوات پرشی
نام انگلیسیDumbbell Jumping Squat
عضله هدفران
عضله کمکی-ساق پا-باسن-هسترینگ

عضلات پا

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت اسکات پرشی

 

 

۱-دمبل های مناسب برای خود را انتخاب کرده و طوری بایستید که دست ها در کنارتان قرار بگیرد.

۲-دمبل ها را بطور موازی گرفته و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید.

۳-زانو های خود را اندکی خم کرده پشت خود را صاف و سینه را به بیرون بدهید، این نقطه شروع حرکت می باشد.

۴-تا زمانی که ران هایتان موازی با زمین شود پایین بیایید.(اسکات)

۵-زمانی که به نقطه اوج اسکات خود رسیدید با فشار به پاهایتان به سمت بالا پرش انجام دهید.

نکات مهم 

 

 

۱-سعی کنید با کمک گرفتن از پنجه های پا پایین امدن خود را نرم تر انجام دهید.

۲- اگر در زانو ها و پشت خود مشکل دارید از انجام این حرکت خود داری نمایید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.