GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

اسکات پرشی با دمبل

0 1,061

آموزش حرکت اسکات پرشی با دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت اسکات پرشی با دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتاسکات پرشی با دمبل
نام های دیگر اسکوات پرشی
نام انگلیسی Dumbbell Jumping Squat
عضله هدف ران
عضله کمکی ساق پا – باسن – پشت ران
عضلات پا

آموزش حرکت اسکات پرشی با دمبل

عضلات قوی پا نه تنها باعث زیباتر دیده شدن بدن یک ورزشکار می شوند بلکه یکی از بخش های مهم بدن نیز می باشند به طوریکه می توان با صراحت گقت حرکت ما بستگی به این عضلات دارد، پس ساخت پایین تنه قوی یک مساله حیاتی می باشد.
متاسفانه اکثر افراد از روز پا در برنامه خود چشم پوشی می کنند چون معتقد هستند که پا ها در طول روز تمرین می بینند. شاید هم چون عضلات بزرگی هستند و دیدن پیشرفت در آن ها نیازمند زمان می باشد دلیل دیگری باشد. این کار اشتباه است و عضلات پا باید هقته ای یکبار تمرین داده شوند.

۱-دمبل های مناسب برای خود را انتخاب کرده و طوری بایستید که دست ها در کنارتان قرار بگیرد.

۲-دمبل ها را بطور موازی گرفته و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید.

۳-زانو های خود را اندکی خم کرده پشت خود را صاف و سینه را به بیرون بدهید، این نقطه شروع حرکت می باشد.

۴-تا زمانی که ران هایتان موازی با زمین شود پایین بیایید.(اسکات)

۵-زمانی که به نقطه اوج اسکات خود رسیدید با فشار به پاهایتان به سمت بالا پرش انجام دهید.

نکات مهم

۱-سعی کنید با کمک گرفتن از پنجه های پا پایین امدن خود را نرم تر انجام دهید.

۲- اگر در زانو ها و پشت خود مشکل دارید از انجام این حرکت خود داری نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.