حرکات پاحرکات بدنسازیحرکات چند مفصلیحرکات دمبلحرکات قدرتی بدنسازیحرکات متوسط بدنسازی

اسکات پرشی با دمبل

آموزش حرکت اسکات پرشی با دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت اسکات پرشی با دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتاسکات پرشی با دمبلنوع حرکتقدرتی
نام های دیگراسکوات پرشی مکانیزم حرکتچند مفصلی
نام انگلیسی Dumbbell Jumping Squat نوع نیروفشاری
عضله هدفران سطح حرکتمتوسط
عضلات کمکی ساق پا – باسن – پشت رانتجهیزات لازمدمبل
اسکات-دمبل-پرشیاسکات-دمبل-پرشی

آموزش حرکت اسکات پرشی

عضلات قوی پا نه تنها باعث زیباتر دیده شدن بدن یک ورزشکار می شوند بلکه یکی از بخش های مهم بدن نیز می باشند بطوریکه می توان با صراحت گفت حرکت ما بستگی به این عضلات دارد، پس ساخت پایین تنه قوی یک مساله حیاتی می باشد.
متاسفانه اکثر افراد از روز پا در برنامه خود چشم پوشی می کنند چون معتقد هستند که پاها در طول روز تمرین می بینند. شاید هم چون عضلات بزرگی هستند و دیدن پیشرفت در آنها نیازمند زمان می باشد دلیل دیگری باشد. این کار اشتباه است و عضلات پا باید هفته ای یکبار تمرین داده شوند.

۱-دمبل های مناسب برای خود را انتخاب کرده و طوری بایستید که دست ها در کنارتان قرار بگیرد.

۲-دمبل ها را بطور موازی گرفته و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید.

۳-زانو های خود را اندکی خم کرده پشت خود را صاف و سینه را به بیرون بدهید، این نقطه شروع حرکت می باشد.

۴-تا زمانی که ران هایتان موازی با زمین شود پایین بیایید.(اسکات)

۵-زمانی که به نقطه اوج اسکات خود رسیدید با فشار به پاهایتان به سمت بالا پرش انجام دهید.

نکات مهم

۱-سعی کنید با کمک گرفتن از پنجه های پا پایین آمدن خود را نرم تر انجام دهید.

۲- اگر در زانوها و پشت خود مشکل دارید از انجام این حرکت خود داری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن