GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو آرنولدی

0 1,975

آموزش حرکت جلو بازو آرنولدی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو آرنولدی یا جلو بازو تمرکزی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو آرنولدی
نام های دیگر جلو بازو تمرکزی دمبل
نام انگلیسی Consentration Curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو آرنولدی

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-دمبل متناسب را انتخاب کرده و روی میز می نشینیم.

۲-مایل به جلو شده و آرنجمان را در مرکز ران قرار می دهیم، دست دیگر را روی زانوی پای آزاد می گزاریم تا تعادلمان را حفظ کنیم.

۳-نفس عمیقی کشیده و دمبل را تا نزدیکی شانه بالا می آوریم.

۴-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی دمبل را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-هنگامی که در پایین آوردن دمبل ها به نقطه اوج رسیدید، آرنج خود را کمی خم نگه دارید تا فشار را از روی عضلات خود دور نکنید.

۲-با هرچه آرام تر انجام دادن حرکت، فشار روی عضلات خود را افزایش دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.