جلو بازوحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دمبلحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

جلو بازو آرنولدی

آموزش حرکت جلو بازو آرنولدی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو آرنولدی یا جلو بازو تمرکزی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو آرنولدینوع حرکتقدرتی
نام های دیگرجلو بازو تمرکزی دمبل مکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Consentration Curl نوع نیروکششی
عضله هدفجلو بازو سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیساعدتجهیزات لازمدمبل
جلو بازو-آرنولدیجلو بازو-آرنولدی

آموزش حرکت جلو بازو آرنولدی

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند. شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-دمبل متناسب را انتخاب کرده و روی میز می نشینیم.

۲-مایل به جلو شده و آرنجمان را در مرکز ران قرار می دهیم، دست دیگر را روی زانوی پای آزاد می گزاریم تا تعادلمان را حفظ کنیم.

۳-نفس عمیقی کشیده و دمبل را تا نزدیکی شانه بالا می آوریم.

۴-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی دمبل را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-هنگامی که در پایین آوردن دمبل ها به نقطه اوج رسیدید، آرنج خود را کمی خم نگه دارید تا فشار را از روی عضلات خود دور نکنید.

۲-با هرچه آرام تر انجام دادن حرکت، فشار روی عضلات خود را افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن