GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو دمبل ایستاده تک دست

0 1,856

آموزش حرکت جلو بازو دمبل ایستاده تک دست

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو دمبل ایستاده تک دست را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی One Arm Standing Dumbell Curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو دمبل ایستاده تک دست

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-این حرکت تمرین خوبی برای تعادل سایز عضلات جلو بازو است زیرا هر عضله را به طور جداگانه تحت فشار قرار می دهد.

۲-دمبل ها را برداشته و صاف بایستید.

۳-دمبل ها نباید با بدن در تماس باشند.

۴-حرکات را با دست ضعیف خود شروع کرده و دمبل را تا جایی که ممکن است بالا می اوریم.

۵–در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-همیشه از ضعیف ترین بازوی خود شروع کنید.

۲-از پرتاب یا انداختن دمبل جلوگیری کرده و همواره فشار را روی عضلات  حفظ نمایید.

۳- بدن نباید حین حرکت تکان بخورد فقط ساعد هایتان باید حرکت کند .

۴- از تماس دمبل با بدن جلو گیری نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.