درخواست برنامه بدنسازی
جلو بازوحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دمبلحرکات قدرتی بدنسازیحرکات متوسط بدنسازی

جلو بازو دمبل خوابیده

آموزش حرکت جلو بازو دمبل خوابیده

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکتجلو بازو دمبل خوابیده را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو دمبل خوابیدهنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Lying Dumbbell Curl نوع نیروکششی
عضله هدفجلو بازو سطح حرکتمتوسط
عضلات کمکیتجهیزات لازمدمبل
جلو-بازو-دمبل-خوابیدهجلو-بازو-دمبل-خوابیده

آموزش حرکت جلو بازو دمبل خوابیده

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند. شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.

همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-دمبل های دلخواه را برداشته و روی میز  دراز می کشیم.(در این حرکت باید از وزنه ای سبک تری استفاده کنیم)

۲-دست ها صاف و باید در کنارتان قرار بگیرند.

۳-دمبل ها را تا نزدیکی شانه ها بالا می آوریم.

۴-پشت خود را صاف نگه داشته و هالتر را با کمی خم بلند می کنیم. نقطه شروع.

۵-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-آرنج هایتان را به بدن خود بچسبانید و از حرکت آنها جلو گیری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا