GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو دمبل میز شیب دار

0 2,377

آموزش حرکت جلو بازو دمبل میز شیب دار

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو دمبل میز شیب دار را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی Incline Dumbbell Curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی ساعد
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو دمبل میز شیب دار

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-زاویه پشتی میز را مابین ۳۰الی ۴۵ درجه تنظیم نمایید.هر چه زاویه کمتر باشد حرکت سخت تر می شود ، پس ترجیحا ۳۰  درجه کافی است.

۲-روی صندلی نشسته دمبل ها را بر می داریم و به پشتی تکیه می دهیم.

۳-با خم کردن آرنج ها آماده انجام حرکت می شویم.(نقطه شروع)

۴-بدون تکان دادن آرنج ها ،دمبل ها را به آرامی به بالا میبریم.

۵-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-حین حرکت از حرکت دادن آرنج ها جلوگیری نمایید.

۲-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.