GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو دمبل میز لاری

0 1,089

آموزش حرکت جلو بازو دمبل میز لاری

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو دمبل میز لاری را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی Dumbbell Preacher Curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو دمبل میز لاری

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-دمبل دلخواه را برداشته و روی صندلی می نشینیم.

۲-بازو ها را روی پد گزاشته.

۳-زمانی که بازو ها به طور کامل باز شدن دمبل ها را به حالت اول بر می گردانیم.

نکات مهم

۱-هنگام باز کردن کامل بازو ها آرنج هایتان کمی خم نگه دارید تا فشار وارد به بازو ها مستمر صورت بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.