درخواست برنامه بدنسازی
جلو بازوحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دمبلحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

جلو بازو دمبل چکشی میز لاری

آموزش حرکت جلو بازو دمبل چکشی میز لاری

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو دمبل چکشی میز لاری را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو چکشی میز لاری نوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی One Arm Dumbbell Hammer Preacher نوع نیروکششی
عضله هدفجلو بازو سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیساعد تجهیزات لازمدمبل
جلو-بازو-چکشی-میز-لاریجلو-بازو-چکشی-میز-لاری

آموزش حرکت جلو بازو دمبل چکشی میز لاری

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.

همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-دمبل های متناسبی را انتخاب کرده و رو به قسمت صاف میز لاری بنشینید.

۲-قسمت بالای بازوهایتان را روی میز قرار داده و دمبل ها را به صورت عمود نگه دارید.

۳-نفس عمیقی کشیده و به آرامی دمبل ها را پایین بیاورید.

۴-زمانی که عضله هایتان کاملا کشیده شد دوباره به حالت شروع برگردید.

نکات مهم

۱-هنگامی که در پایین آوردن دمبل ها به نقطه اوج رسیدید، آرنج خود را کمی خم نگه دارید تا فشار را از روی عضلات خود دور نکنید.

۲-هر چقدر حرکت را آرام تر انجام دهید، فشار روی عضلات خود را افزایش می دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا