GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو سیم کش تک دست

0 1,005

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش تک دست

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو سیم کش تک دست را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی One Arm Cable Curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش تک دست

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-دسته تکی را به دستگاه سیم کش وصل کرده و وزنه مورد نظر را انتخاب می کنیم.

۲-روبه روی دستگاه ایستاده و دسته را بر می داریم.

۳-بدن صاف و آرنج ها را به بدن می چسبانیمو به آرامی وزنه ها را بلند میکنیم.

۴–در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-فقط هنگامی که هالتر را پایین آورید مکث کنید .

۲-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

۳- همیشه با ضعیف ترین دست خود حرکت را شروع کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.