درخواست برنامه بدنسازی
حرکات بدنسازیجلو بازوحرکات تک مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات متوسط بدنسازی

جلو بازو سیم کش خوابیده

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش خوابیده

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو سیم کش خوابیده را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو سیم کش خوابیده نوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Lying Cable Curl نوع نیروکششی
عضله هدفجلو بازو سطح حرکتمتوسط
عضلات کمکیتجهیزات لازمدستگاه
جلوبازو-سیم-کش-خوابیدهجلوبازو-سیم-کش-خوابیده

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش خوابیده

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند. شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.

همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-این حرکت یکی از بهترین تمرینات برای تفکیک عضلات جلو بازو می باشد.میله صاف دستگاه را وصل می کنیم و وزنه مناسب را انتخاب می کنیم.

۲-رو به دستگاه زمین می نشینیم.

۳-دست ها به اندازه شانه، هالتر را برداشته و به پشت می خوابیم.

۴-بازو ها را روی زمین نگه داشته و به آرامی میله را می کشیم.

۵-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-بازو ها و آرنج ها نباید از زمین جدا شوند.

۲-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا