GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو سیم کش خوابیده

0 571

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش خوابیده

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو سیم کش خوابیده را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی Lying Cable Curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش خوابیده

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-این حرکت یکی از بهترین تمرینات برای تفکیک عضلات جلو بازو می باشد.میله صاف دستگاه را وصل می کنیم و وزنه مناسب را انتخاب می کنیم.

۲-رو به دستگاه زمین می نشینیم.

۳-دست ها به اندازه شانه، هالتر را برداشته و به پشت می خوابیم.

۴-بازو ها را روی زمین نگه داشته و به آرامی میله را می کشیم.

۵-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-بازو ها و آرنج ها نباید از زمین جدا شوند.

۲-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.