GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو لاری

0 773
حرکت استپ اپ با هالتر

   دانلود ویدیو

 

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو لاری
نام های دیگر
نام انگلیسیEz Bar Preacher Curl
عضله هدفجلو بازو
عضله کمکی

bicep

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت جلو بازو لاری هالتر

 

 

۱-جلو بازو لاری هالتر با کاهش میزان فشار بر روی ساعد ها ، بهترین حرکت برای تفکیک عضلات جلو بازو می باشد. صندلی را طوری تنظیم کنید تا بازو هایتان به طور کامل روی پد قرار بگیرد.

۲-وزنه دلخواه را انتخاب کنید .

۳-روی صندلی نشسته دست ها به اندازه شانه، هالتر لاری را میگیریم . دقت کنیم که در اکثر حرکات جلو بازو داخل دست ها به طرف خودمان می باشد.

۴-پشت خود را صاف نگه داشته و هالتر را با کمی خم بلند میکنیم.نقطه شروع.

۵-به آرامی هالتر را بلند میکنیم تا جایی که ساعد هایمان عمود با زمین باشد.

۶-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم 

 

 

۱-هنگام بالا بردن هالتر استراحت و مکث نکنید. .

۲-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

۳-با دست باز گرفتن هالتر عضلات داخل بازو و دست جمع گرفتن عضلات خارج بازو را تحت فشار قرار می دهیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.