GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو هالتر میز لاری

0 603

اموزش حرکت جلو بازو هالتر میز لاری

حرکت استپ اپ با هالتر

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو هالتر میز لاری
نام های دیگر
نام انگلیسیBarbell Preacher Curl
عضله هدفجلو بازو
عضله کمکی

bicep

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت استپ اپ هالتر

 

 

۱-جلو بازو هالتر یکی از بهترین حرکات برای تفکیک عضلات جلو بازو می باشد.صندلی میز را طوری تنظیم کنید تا بازو هایتان کاملا روی میز قرار بگیرد.

۲-وزنه دلخواه را انتخاب کنید .

۳-روی صندلی نشسته دست ها به اندازه شانه، هالتر را میگیریم . دقت کنیم که در اکثر حرکات جلو بازو داخل دست ها به طرف خودمان می باشد.

۴-پشت خود را صاف نگه داشته و هالتر را با کمی خم بلند میکنیم.نقطه شروع.

۵-به آرامی هالر را بلند میکنیم تا جایی که ساعد هایمان عمود با زمین باشد..

۶-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم 

 

 

۱-فقط هنگامی که هالتر را پایین آورید مکث کنید .

۲-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.