GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو هالتر میز لاری

0 972

آموزش حرکت جلو بازو هالتر میز لاری

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو هالتر میز لاری را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو هالتر میز لاری
نام های دیگر
نام انگلیسی Barbell Preacher Curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو هالتر میز لاری

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-جلو بازو هالتر یکی از بهترین حرکات برای تفکیک عضلات جلو بازو می باشد.صندلی میز را طوری تنظیم کنید تا بازو هایتان کاملا روی میز قرار بگیرد.

۲-وزنه دلخواه را انتخاب کنید .

۳-روی صندلی نشسته دست ها به اندازه شانه، هالتر را میگیریم . دقت کنیم که در اکثر حرکات جلو بازو داخل دست ها به طرف خودمان می باشد.

۴-پشت خود را صاف نگه داشته و هالتر را با کمی خم بلند میکنیم.نقطه شروع.

۵-به آرامی هالر را بلند میکنیم تا جایی که ساعد هایمان عمود با زمین باشد..

۶-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-فقط هنگامی که هالتر را پایین آورید مکث کنید .

۲-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.