GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو ران دستگاه تک پا

0 671

آموزش حرکت جلو ران دستگاه تک پا

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو ران دستگاه تک پا را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر جلو ران تکی– جلو پا تکیجلو ران نشسته
نام انگلیسی Seated Leg Extension Single Leg
عضله هدف ران
عضله کمکی شکمساق پا – باسن – عضلات پشت
عضلات پا

آموزش حرکت جلو ران دستگاه تک پا

عضلات قوی پا نه تنها باعث زیباتر دیده شدن بدن یک ورزشکار می شوند بلکه یکی از بخش های مهم بدن نیز می باشند به طوریکه می توان با صراحت گقت حرکت ما بستگی به این عضلات دارد، پس ساخت پایین تنه قوی یک مساله حیاتی می باشد.
متاسفانه اکثر افراد از روز پا در برنامه خود چشم پوشی می کنند چون معتقد هستند که پا ها در طول روز تمرین می بینند. شاید هم چون عضلات بزرگی هستند و دیدن پیشرفت در آن ها نیازمند زمان می باشد دلیل دیگری باشد. این کار اشتباه است و عضلات پا باید هقته ای یکبار تمرین داده شوند.

۱-وزنه دلخواه را انتخاب کنید.

۲-صندلی را طوری تنظیم کنید تا زانو ها با محور دستگاه در یک خط قرار بگیرند.

۳-یکی از پاهایتان را پشت پد قرار دهید.

۴-نفس عمیقی کشیده و پای خود را بلند میکنیم .

۵-با قفل شدن زانو ها در بالا حرکت کامل میشود.

نکات مهم

۱-پد محور دستگاه را متناسب با زانوهایتان تنظیم کنید .

۲-بخاطر کمک نگرفتن ران ها از پشت ران در این حرکت نباید از وزنه های سنگین تری استفاده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.