GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

زیربغل دمبل خم ( زیربغل اره ای )

0 4,417

آموزش حرکت زیربغل دمبل خم ( زیربغل اره ای )

در ویدیو زیر نحوه اجرای زیربغل دمبل خم ( زیربغل اره ای ) را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتزیربغل دمبل خم
نام های دیگر زیربغل دمبل اره ای
نام انگلیسی Bent Over Dumbbell Row
عضله هدف زیربغل
عضله کمکی  جلو بازو – شانه – عضلات پشتشکم
زیربغل

آموزش حرکت زیربغل دمبل خم ( زیربغل اره ای )

برای دستیابی به بالا تنه V شکل شاید تمرکز هر کسی در ساخت عضلات سینه و سرشانه باشد. خب این یک مساله عادی است چون این عضلات هر روز جلوی آیینه دیده می شوند ولی نباید از نمای پشتی بدن غافل شد. عضلات زیربغل وسیع ترین عضلات پشت شما است و تمرین دهی و رشد آن ها بدن را در داشتن عضلات وسیع و پهن سرشانه کمک کرده و داشتن فیزیک زیبایی برایتان آسانتر می شود.
اساس داشتن عضلات شکم قوی نیازمند داشتن عضلات زیربغل قوی می باشد. نقش اساسی هر دو این عضلات در طرز ایستادن صحیح – کاهش کمر درد – توان ورزشی بالا – قدرت بدن و تعادل بالا می باشد.

۱- صاف ایستاده و دمبل ها را کنار خود نگه میداریم .

۲- به سمت جلو خم شده تا بالا تنه با زمین موازی شود، شروع به بالا آوردن دمبل ها می کنیم به طوریکه آرنج ها از بدن رد شوند.

نکات مهم

۱- عضلات شکم را کمی فشار دهید تا از خم شدن بدن حین انجام حرکت جلو گیری کنید.

۲- از جهش و پرتاب میله جلوگیری کرده و حرکت را به آرامی و کامل انجام دهید.

۳- از خم کردن سربه سمت جلو خوداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.