GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

زیربغل دمبل روی میز شیب دار

0 2,675

آموزش حرکت زیربغل دمبل روی میز شیب دار

در ویدیو زیر نحوه اجرای زیربغل دمبل روی میز شیب دار را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی Chest Supported Dumbbell Row
عضله هدف زیربغل
عضله کمکی  جلو بازو – شانه – عضلات پشت
زیربغل

آموزش حرکت زیربغل دمبل روی میز شیب دار

برای دستیابی به بالا تنه V شکل شاید تمرکز هر کسی در ساخت عضلات سینه و سرشانه باشد. خب این یک مساله عادی است چون این عضلات هر روز جلوی آیینه دیده می شوند ولی نباید از نمای پشتی بدن غافل شد. عضلات زیربغل وسیع ترین عضلات پشت شما است و تمرین دهی و رشد آن ها بدن را در داشتن عضلات وسیع و پهن سرشانه کمک کرده و داشتن فیزیک زیبایی برایتان آسانتر می شود.
اساس داشتن عضلات شکم قوی نیازمند داشتن عضلات زیربغل قوی می باشد. نقش اساسی هر دو این عضلات در طرز ایستادن صحیح – کاهش کمر درد – توان ورزشی بالا – قدرت بدن و تعادل بالا می باشد.

۱- میز بالا را در زاویه ۴۵ درجه تنظیم کرده و روی آن قرار بگیرید.

۲- در هر دست دمبل گرفته و شروع به بلند کردن دمبل ها می کنیم به طوریکه آرنج ها از بدن عقب تر بروند.

نکات مهم

۱- عضلات شکم را کمی فشار دهید تا از خم شدن بدن حین انجام حرکت جلو گیری کنید.

۲- اگر بجای عضلات پشت، جلو بازو هایتان تحت فشار بیشتری باشد.مچ ها را بر عکس کنید.(دست بر عکس)

۲- از جهش و پرتاب میله جلوگیری کرده و حرکت را به آرامی و کامل انجام دهید.

۳- از خم کردن سربه سمت جلو خوداری کنید.

۴- نحوه نگه داشتن سر سلیقه ای است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.