GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

ساق پا نشسته دستگاه

0 1,224

آموزش حرکت ساق پا نشسته دستگاه

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت ساق پا نشسته دستگاه را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتساق پا نشسته دستگاه
نام های دیگر
نام انگلیسی Seated Calf Raise
عضله هدف ساق پا
عضله کمکی
عضلات ساق پا

آموزش حرکت ساق پا نشسته دستگاه

ساق ها، عضلاتی که توجه زیادی به آن ها جلب نیست ولی داشتن ساق های بزرگ خواسته همه ورزشکاران است. ساق ها و وسواسی که ورزشکاران به آن ها دارند عارضه ای است که نمی توان آن را توضیح داد. در واقع ساخت عضلات بزرگ ساق کمی سخت می باشد. مطالعات اخیر نشان می دهد که در ۵ سال گذشته خواهان ساق های بزرگ در میان ورزشکاران افزایش پیدا کرده است. با ما باشید با حرکات ساق پا مناسب جهت تقویت این عضلات.
این تمرین بهترین حرکت برای تفکیک عضلات ساق می باشد. بخصوص ماهیچه های دوقلویه ساق را هدف قرار می دهد.

۱-روی نیمکت نشسته و پنجه ها را روی جایگاه دستگاه بگزارید.

۲-زانو ها را زیر پد قرار داده و دستانمان را برای کمک روی پد(اختیاری).

۳-مچ ها پا را بلند کرده و ضامن را خلاص می کنیم.

۴-پاشنه ها را با خم کردن مچ ها به آرامی پایین می آوریم تا کشش کاملی را بر ساق هایمان اعمال کنیم.

نکات مهم

۱-حرکت کاملا به آرامی و تحت کنترل انجام بگیرد و از حرکات انی برای تقلب اجتناب کنید.

۲-اگر در کف پای خود کشش احساس می کنید با گزاشتن وزنه ارتفا پاشنه هایتان از سطح را کاهش دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.