درخواست برنامه بدنسازی
حرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دستگاهحرکات سرشانهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

سرشانه سیم کش ضربدری

آموزش حرکت سرشانه سیم کش ضربدری

در ویدیو زیر نحوه اجرای سرشانه سیم کش ضربدری را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتسرشانه سیم کش ضربدرینوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Cable Rear Delt Fly نوع نیروکششی
عضله هدفسرشانه سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیپشت بازو – شکم تجهیزات لازمدستگاه
سرشانه-سیم-کش-ضربدریسرشانه-سیم-کش-ضربدری

آموزش حرکت سرشانه سیم کش ضربدری

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوئید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید. این حرکت در تمرین دهی و هدف گیری دلتوئید خلفی و میانی بسیار موثر می باشد.به علاوه در تفکیک این عضلات نیز نقش موثری نیز دارد.
اگر به دنبال راه میانبری برای رشد و فرم دهی عضلات سرشانه خود دارید این حرکت را برای شما پیشنهاد می کنیم.

۱- دسته های دستگاه کراس را در بالا تنظیم کنید.

۲- دسته چپ را با دست راست و دسته راست را با دست چپ می گیریم.

۳- دست ها را صاف نگه داشته و به عقب می کشیم.

۴- اندکی مکث کرده و به حالت اولیه بر می گردیم.

نکات مهم

۱- از آنجایی که این حرکت جز حرکات اصلی نیست، فرم اجرای حرکت مهم تر از میزان وزنه زیاد است.

۲- با محکم و ثابت ایستادن فشار عضلات را بیشتر کنید.

۳- آرنج ها باید همواره بالا باشد.

4- حرکت را آرام و تحت کنترل انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا