سینهحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

قفسه بالا سینه سیم کش

آموزش حرکت قفسه بالا سینه سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای قفسه بالا سینه سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکت قفسه بالا سینه سیم کش نوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Incline Cable Fly نوع نیروفشاری
عضله هدف سینه سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکی شانه – پشت بازو تجهیزات لازمدستگاه
قفسه-بالا-سینه-سیم-کشقفسه-بالا-سینه-سیم-کش

آموزش حرکت قفسه بالا سینه سیم کش

عضلات سینه جز ماهیچه های بزرگ بدن بوده و حتی خارج از باشگاه نیز این عضلات را استفاده می کنید. از باز کردن در گرفته تا شستن مو های سر، این عضلات همواره درگیر هستند. عضلات بزرگ سینه نه تنها بسیار چشمگیر هستند بلکه نمایانگر تلاش و کوشش یک ورزشکار هستند. به علاوه سینه های قوی در هل دادن اشیا از هالتر گرفته تا اتومبیل عضله کلیدی می باشند همانطور که در پرتاب اشیا نیز می باشند.
اگر هدف شما برجسته کردن سینه و ساخت عضلات سینه در باشگاه است نیاز به حرکات سینه بدنسازی دارید . حرکات سینه عضلات سینه تان را مورد هدف قرار داده و عضلاتتان را به بهترین نحو ممکن تحت فشار قرار می دهند.

۱- میز شیب دار را در میان دستگاه سیم کش قرار دهید. دسته ها را نصب کرده و در پایین دستگاه تنظیم می کنیم.

۲- دسته ها را برداشته و روی نیکت دراز بکشید . دسته ها باید به اندازه دستانتان از سینه فاصله داشته باشند.

۳- دسته ها را فشار داده و بلند می کنیم . آرنج ها باید صاف باشند.

۴- به آرامی دسته ها را پایین آورده و حرکت را تکرار می کنیم.

نکات مهم

۱-از تماس دسته ها جلوگیری کنید.

۲- آرنج ها را همواره مقدار خم نگه داشته و از زیاد پایین آوردن دسته ها خودداری کنید.

۳- سعی کنید از عضلات شکم نیز کمک بگیرید. اجازه ندهید کمرتان قوس داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن