GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

قفسه زیر سینه سیم کش

0 ۱,۸۵۳

آموزش حرکت قفسه زیر سینه سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای قفسه زیر سینه سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی Decline Cable Fly
عضله هدف سینه
عضله کمکی شانه – پشت بازو
عضلات سینه

آموزش حرکت قفسه زیر سینه سیم کش

عضلات سینه جز ماهیچه های بزرگ بدن بوده و حتی خارج از باشگاه نیز این عضلات را استفاده می کنید. از باز کردن در گرفته تا شستن مو های سر، این عضلات همواره درگیر هستند. عضلات بزرگ سینه نه تنها بسیار چشمگیر هستند بلکه نمایانگر تلاش و کوشش یک ورزشکار هستند. به علاوه سینه های قوی در هل دادن اشیا از هالتر گرفته تا اتومبیل عضله کلیدی می باشند همانطور که در پرتاب اشیا نیز می باشند.
اگر هدف شما برجسته کردن سینه و ساخت عضلات سینه در باشگاه است نیاز به حرکات سینه بدنسازی دارید . حرکات سینه عضلات سینه تان را مورد هدف قرار داده و عضلاتتان را به بهترین نحو ممکن تحت فشار قرار می دهند.

۱-میز صاف را در میان دستگاه سیم کش قرار دهید. دسته ها را نصب کرده و در پایین دستگاه تنظیم میکنیم.

۲-دسته ها را برداشته و روی نیکت دراز بکشید . دسته ها باید به اندازه دستانتان از سینه فاصله داشته باشند.

۳-دسته ها را فشار داده و بلند میکنیم . آرنج ها باید صاف باشند.

۴-به آرامی دسته ها را پایین آورده و حرکت را تکرار می کنیم.

نکات مهم

۱-از تماس دسته ها جلوگیری کنید.

۲- آرنج ها را همواره مقدار خم نگه داشته و از زیاد پایین آوردن دسته ها خودداری کنید.

۳- سعی کنید از عضلات شکم نیز کمک بگیرید. اجازه ندهید کمرتان قوص داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا