GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

لانج با دمبل

0 1,332

آموزش حرکت لانج با دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت لانج با دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتلانج با دمبل
نام های دیگرلانج جفت دمبللانگ
نام انگلیسی Dumbbell Walking Lunge
عضله هدف ران
عضله کمکی شکمساق پا – باسن – عضلات پشت سرشانهپشت بازو
عضلات پا

آموزش حرکت لانج با دمبل

عضلات قوی پا نه تنها باعث زیباتر دیده شدن بدن یک ورزشکار می شوند بلکه یکی از بخش های مهم بدن نیز می باشند به طوریکه می توان با صراحت گقت حرکت ما بستگی به این عضلات دارد، پس ساخت پایین تنه قوی یک مساله حیاتی می باشد.
متاسفانه اکثر افراد از روز پا در برنامه خود چشم پوشی می کنند چون معتقد هستند که پا ها در طول روز تمرین می بینند. شاید هم چون عضلات بزرگی هستند و دیدن پیشرفت در آن ها نیازمند زمان می باشد دلیل دیگری باشد. این کار اشتباه است و عضلات پا باید هقته ای یکبار تمرین داده شوند.

۱-دمبل ها را برداشته و پاها را به اندازه عرض شانه باز میکنیم .

۲-یکی از پاها را به جلو گزاشته و اجازه می دهیم تا زانوی هر دو پایمان به طور همزمان خم شود.

۳-تا زمانی که زانوی پای عقب به زمین نخورد پایین تر می رویم.

۴-سپس با خیزش به سمت پای جلو به حالت ایستاده بر میگردیم.

۵-تمامی مراحل را بر روی پای دیگر نیز تکرار میکنیم.

نکات مهم

۱-قبل از شروع به انجام این حرکت لازم است به حرکات سطح مبتدی این حرکت : لانج (لانگ) و
لانج با دمبل تسلط بیابید .زیرا این حرکت سطح پیشرفته و سخت تر شده حرکت های قبلی است.
اضافه کردن دامنه حرکت بدون داشتن لازمه ضروری پیشروی به سوی اسیب دیدگی است . ضرب
المثل اول راه رفتن یاد بگیر بعد بدو.

۲-لانج با هالتر قدم زدن حرکت واقعا سنگین و پیشرفته ای است و باید زمانی انجام بگیرد که بدن
امادگی لازم را برای پذیرش فشار حرکت باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.