محاسبه میزان پروتئین روزانه

محاسبه گر پروتئین میزان پروتئین روزانه بزرگسالان را که برای سالم ماندن نیاز دارد را تعیین می کند. کودکان ، افرادی که از نظر جسمی بسیار فعال هستند مانند ورزشکاران و زنان باردار و شیرده معمولاً به پروتئین بیشتری نیاز دارند. دقت کنید این ماشین حساب برای نظارت بر میزان مصرف پروتئین در ورزشکاران بدنسازی که نیاز بیشتری نسبت به افراد عادی دارند ، مفید است.

محاسبه میزان پروتئین روزانه

چه مقدار پروتئین نیاز داریم؟

میزان پروتئین مورد نیاز شما به وزن ، اهداف و سبک زندگی شما بستگی دارد. حداقل روزانه توصیه شده توسط موسسات ملی بهداشت ، 0.36 گرم در هر پوند برای یک فرد کم تحرک است. با این حال ، اگر تمرینات شدید انجام می دهید یا از نظر جسمی شغل سختی دارید ، به مقدار بیشتری احتیاج خواهید داشت. در حالی که رژیم غذایی سالم و متوسط برای اکثر افراد پروتئین کافی را تأمین می کند توصیه می شود اگر در هدف شما عضله سازی یا از دست دادن چربی می باشد میزان پروتئین دریافتی خود افزایش دهید چه از راه پروتئین رژیم غذایی و چه از مکمل های غذایی .

میزان پروتئین روزانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن