GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

نشر از جلو دمبل

0 ۴,۷۱۶

آموزش حرکت نشر از جلو دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای نشر از جلو دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتنشر از جلو دمبل
نام های دیگر
نام انگلیسی Standing Dumbbell Front Raise
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی 
سرشانه

آموزش حرکت نشر از جلو دمبل

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.

۱- دمبل ها را برداشته و صاف بایستید. زانو ها را کمی خم نگه دارید.

۲- دست ها را صاف و جلو خود نگه دارید. دمبل ها باید از بدن فاصله داشته باشند.

۳- به آرامی با بالا آوردن دمبل ها شروع کنید. دست ها باید صاف و آرنج ها باید کمی خم باشند.

۴- فقط باید شانه ها را حرکت دهید تا حد ممکن بدن را ثابت نگه دارید. دست ها زمانی که با زمین موازی شدند حرکت کامل می شود.

نکات مهم

۱- با وزنه های سبک نحوه اصولی حرکت را یاد بگیرید.

۲- به جز عضلات شانه  بقیه بدن باید ثابت باشد.

۳- از انداختن دست ها جلوگیری کرده و حرکت را به آرامی انجام دهید.

4- اگر حرکت را صحیح اجرا نکنید احتمال آسیب دیدگی در سرشانه هایتان بالا رفته و شرایط وخیمی به مفاصل سرشانه ایجاد می شود.

5- برای بالا بردن وزنه های از بالا تنه خود استفاده نکنید.

6- از خم شدن مچ ها جلوگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا//// مدیاد