GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

نشر از جلو سیم کش

0 3,807

آموزش حرکت نشر از جلو سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای نشر از جلو سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی Cable Front Raise
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی  پشت بازو – زیربغل پشت
سرشانه

آموزش حرکت نشر از جلو سیم کش

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.
عضلات سرشانه فقط عضلات بالایی و جلویی بدن نیستند که باید دقت شود، عضلات کناره و پشتی سرشانه نیز نیاز به توجه بیشتری دارند. یک بدن با ساختار زیبا بدنی است که عضلات کوچک در آن به خولب تمرین دهی شده باشد. در واقع تفاوت اندام زیبا با زیباتر را این عضلات کوچک مشخص می کنند. در یک برنامه کامل سرشانه این حرکات به طور کامل رعایت شده است.

۱- پشت به دستگاه ایستاده به طوریکه میله از میان پاها عبور کند.میله را به عرض شانه بر میداریم.

۲- نفس عمیقی کشیده، شکم را محکم کرده و دست ها را به طور عمودی از زمین بلند می کنیم.آرنج ها تقریبا باید قفل شوند.

۳- زمانی که دست ها با زمین موازی شدند، به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱- با بلند کردن دست ها به سمت عقب خم نشده و حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

۲- از پرتاب و جهش هالتر در بالای حرکت جلوگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.