GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت ران تکی دستگاه

0 619

آموزش حرکت پشت ران تکی دستگاه

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت ران تکی دستگاه را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت ران تکی دستگاه
نام های دیگر پشت ران تک پاپشت پا تکی
نام انگلیسی Single Leg Curl
عضله هدف پشت ران همسترینگ
عضله کمکی
عضلات پشت ران

آموزش حرکت پشت ران تکی دستگاه

عضلات قوی پا نه تنها باعث زیباتر دیده شدن بدن یک ورزشکار می شوند بلکه یکی از بخش های مهم بدن نیز می باشند به طوریکه می توان با صراحت گقت حرکت ما بستگی به این عضلات دارد، پس ساخت پایین تنه قوی یک مساله حیاتی می باشد.
متاسفانه اکثر افراد از روز پا در برنامه خود چشم پوشی می کنند چون معتقد هستند که پا ها در طول روز تمرین می بینند. شاید هم چون عضلات بزرگی هستند و دیدن پیشرفت در آن ها نیازمند زمان می باشد دلیل دیگری باشد. این کار اشتباه است و عضلات پا باید هقته ای یکبار تمرین داده شوند.

۱-با انتخاب وزنه مناسب و تنظیم طول پد برای انجام حرکت آماده می شویم.

۲-روی به دستگاه دراز می کشیم پد دستگاه باید روی ناحیه مچ پای ما قرار بگیرد، اگر بالاتر از آن باشد باید
دوباره آن را تنظیم کنیم.

۳-عضلات پشت ران را با بالا بردن وزنه ها کشش می دهیم. این نقطه شروع حرکت می باشد.

۴-با فشار به عضلات پشت ران (همسترینگ) وزنه ها را تا جایی که می توانیم بلند میکنیم.

۵-عضلات پشت ران با شدت بلند می کنیم، سپس به آرامی وزنه ها را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-از اشتباهات متدوال این حرکت بالا پایین کردن وزنه با سرعت بالا می باشد که باعث می شود از دامنه
حرکت به طور کامل استفاده نشود.

۲-همواره وزنه را کنترل کنید : از فشار آنی برای بلند کردن وزنه ها اجتناب کرده و از افتادن سریع وزنه
جلوگیری کنید.

۳-دامنه حرکت را همیشه به طور کامل انجام دهید، وزنه ها را تا جایی که ممکن است بالا ببرید و از پایین
آوردن سریع وزنه ها جلوگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.