GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت ران تکی دستگاه

0 381

اموزش حرکت پشت ران تک پا

حرکت استپ اپ با هالتر

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشن ران تکی
نام های دیگرپشت ران تک پاپشت پا تکی
نام انگلیسیSingle Leg Curl
عضله هدفپشت ران
عضله کمکیپشت رانهمسترینگ

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت پشت ران تکی دستگاه

 

 

۱-با انتخاب وزنه مناسب و تنظیم طول پد برای انجام حرکت آماده می شویم.

۲-روی به دستگاه دراز می کشیم پد دستگاه باید روی ناحیه مچ پای ما قرار بگیرد، اگر بالاتر از آن باشد باید
دوباره آن را تنظیم کنیم.

۳-عضلات پشت ران را با بالا بردن وزنه ها کشش می دهیم. این نقطه شروع حرکت می باشد.

۴-با فشار به عضلات پشت ران (همسترینگ) وزنه ها را تا جایی که می توانیم بلند میکنیم.

۵-عضلات پشت ران با شدت بلند می کنیم، سپس به آرامی وزنه ها را پایین می آوریم.

نکات مهم 

 

 

۱-از اشتباهات متدوال این حرکت بالا پایین کردن وزنه با سرعت بالا می باشد که باعث می شود از دامنه
حرکت به طور کامل استفاده نشود.

۲-همواره وزنه را کنترل کنید : از فشار آنی برای بلند کردن وزنه ها اجتناب کرده و از افتادن سریع وزنه
جلوگیری کنید.

۳-دامنه حرکت را همیشه به طور کامل انجام دهید، وزنه ها را تا جایی که ممکن است بالا ببرید و از پایین
آوردن سریع وزنه ها جلوگیری کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.