GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت ران

0 535

آموزش حرکت پشت ران

حرکت پشت ران دستگاه

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت ران
نام های دیگرپشت ران دستگاهپشت پا
نام انگلیسیLeg Curl
عضله هدفهمسترینگ
عضله کمکی

عضلات پا

اموزش حرکت پشت ران

۱-این حرکت بهترین حرکت برای هدف گیری عضلات (همسترینگ) می باشد. با انتخاب
وزنه مناسب و تنظیم طول پد برای انجام حرکت آماده می شویم.

۲-روی به دستگاه دراز می کشیم . پد دستگاه باید روی ناحیه مچ پای ما قرار بگیرد، اگر بالاتر از آن باشد
باید دوباره آن را تنظیم کنیم.

۳-عضلات همسترینگ را با بالا بردن وزنه ها کشش می دهیم. این نقطه شروع حرکت می باشد.

۴-با فشار به عضلات وزنه ها را تا جایی که می توانیم بلند میکنیم.

۵-عضلات همسترینگ با شدت بلند می کنیم، سپس به آرامی وزنه ها را پایین می آوریم.

نکات مهم 

۱-از اشتباهات متدوال این حرکت بالا پایین کردن وزنه با سرعت بالا می باشد که باعث می شود از دامنه
حرکت به طور کامل استفاده نشود.

۲-همواره وزنه را کنترل کنید : از فشار آنی برای بلند کردن وزنه ها اجتناب کرده و از افتادن سریع وزنه
جلوگیری کنید.

۳-دامنه حرکت را همیشه به طور کامل انجام دهید، وزنه ها را تا جایی که ممکن است بالا ببرید و از پایین
آوردن سریع وزنه ها جلوگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.