GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

استپ آپ

0 1,209

آموزش حرکت استپ آپ

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت استپ آپ را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتاستپ آپ
نام های دیگر حرکت پله
نام انگلیسی  step up
عضله هدف ران
عضله کمکی شکمساق پا – باسن – عضلات پشت
عضلات پا

آموزش حرکت استپ آپ

عضلات قوی پا نه تنها باعث زیباتر دیده شدن بدن یک ورزشکار می شوند بلکه یکی از بخش های مهم بدن نیز می باشند به طوریکه می توان با صراحت گقت حرکت ما بستگی به این عضلات دارد، پس ساخت پایین تنه قوی یک مساله حیاتی می باشد.
متاسفانه اکثر افراد از روز پا در برنامه خود چشم پوشی می کنند چون معتقد هستند که پا ها در طول روز تمرین می بینند. شاید هم چون عضلات بزرگی هستند و دیدن پیشرفت در آن ها نیازمند زمان می باشد دلیل دیگری باشد. این کار اشتباه است و عضلات پا باید هقته ای یکبار تمرین داده شوند.

۱-در مقابل پله یا مانعی که به طور میانگین از زمین ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر بلند تر باشد قرار بگیرید.

۲-دست ها را در کنار خود نگه داشته و حرکت را با قدم گزاشتن روی مانع شروع می کنیم.

۳-با فشار بر روی پای جلو به سمت جلو می رویم تا زانویمان باز شده تا به حالت ایستاده برسیم.

۴-به آرامی به حالت قبلی باز می گردیم.

نکات مهم

۱-اگر در بلند کردن  پای جلو مشکل دارید با فشار به پنجه پای عقب حرکت را انجام دهید.

۲-اگر خواستار فشار بیشتری بر روی عضله خود هستید به جای تعویض پا ،تکرار های ست را با یک پا تمام کرده و سپس تعویض نمایید.

۳-برای سرعت بخشیدن به حرکت از نوسان دادن و یا هجوم بردن به سمت جلو پرهیز کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.