GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

اسکات اسمیت از جلو

0 2,025

آموزش حرکت اسکات اسمیت از جلو

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت اسکات اسمیت از جلو را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتاسکات اسمیت از جلو
نام های دیگر اسکوات اسمیت از جلو 
نام انگلیسی Smith Machine Front Squat
عضله هدف ران
عضله کمکی شکمساق پا – باسن – عضلات پشت
عضلات پا

آموزش حرکت اسکات اسمیت از جلو

عضلات قوی پا نه تنها باعث زیباتر دیده شدن بدن یک ورزشکار می شوند بلکه یکی از بخش های مهم بدن نیز می باشند به طوریکه می توان با صراحت گقت حرکت ما بستگی به این عضلات دارد، پس ساخت پایین تنه قوی یک مساله حیاتی می باشد.
متاسفانه اکثر افراد از روز پا در برنامه خود چشم پوشی می کنند چون معتقد هستند که پا ها در طول روز تمرین می بینند. شاید هم چون عضلات بزرگی هستند و دیدن پیشرفت در آن ها نیازمند زمان می باشد دلیل دیگری باشد. این کار اشتباه است و عضلات پا باید هقته ای یکبار تمرین داده شوند.

۱-هالتر را روی هم ارتفاع با شانه های خود تنظیم کنید.

۲-دستان خود را یک راست نگه داشته و زیر هالتر می رویم و آن را روی شانه های خود قرار می دهیم.

۳-نفس عمیقی کشیده و هالتر را اندکی بلند میکنیم و با چرخش مچ دست هالتر را از ضامن آزاد می کنیم.

۴-همزمان با خم کردن زانو ها به سمت پایین بروید.

۵- زمانی که ران هایتان با زمین موازی شدند به حالت اول باز گردید.

نکات مهم

۱-زاویه پنجه پا کاملا سلیقه ای است.

۲-برای صاف نگه داشتن بالا تنه سعی کنید آرنج هایتان به سمت بیرون باشد.

۳-اگر در نگه داشتن هالتر مشکل داشته باشید، دستان خود را به صورت ضربدری روی هالتر بگزارید.

۴-بر روی تمام قسمت های پایتان فشار بیاورید:پنجه پا، پاشنه پا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.