آموزش حرکت اسکات دمبل پا باز

در ویدیو زیر نحوه اجرای اسکات دمبل پا باز را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

dsd

ویژگی های حرکت
نام حرکتاسکات دمبل پا باز نوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Pile Squat نوع نیروفشاری
عضله هدفران سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکی شکم – ساق پا – باسن – عضلات پشت تجهیزات لازمدمبل
اسکات دمبل پا بازاسکات دمبل پا باز

آموزش حرکت اسکات دمبل پا باز

۱-دمبل مناسبی را انتخاب کرده در جلوی خود زمین می گزاریم. صاف ایستاده پاها بیشتر از اندازه عرض شانه باز و با اندکی خم در زانو ها برای انجام حرکت آماده می شویم.

۲-سر را بالا و پشت خود را صاف نگه می داریم، زانو ها را خم کرده و دمبل را با انگشتانمان از زمین بر می داریم.

۳-با فشار بر روی پاشنه ها بلند می شویم دستانمان باید کاملا باز باشد و دمبل در میان پاهایمان قرار بگیرد. نقطه شروع حرکت.

۴-سر خود را به سمت جلو نگه داشته و به آرامی پایین می رویم.با پایین رفتن نباید به سمت جلو مایل شویم ، ناحیه لگن باید به سمت بیرون باشد.

۵-حرکت باید تا موازی شدن ران ها و برخورد دمبل با زمین ادامه یابد.

۶-سپس با فشار بر پاشنه ها به ارامی بلند شده و با حالت شروع بر می گردیم.

نکات مهم

۱-بسیار مهم است که هنگام انجام حرکت پشت خود را صاف نگه دارید! با نگه داشتن دید و سر خود به سمت جلو،سینه ها به سمت بیرون و سرشانه ها در عقب می توانید از صاف بودن پشت خود مطمئن شوید.

۲-همواره هالتر را با فشار بر روی پاشنه هایتان بلند کنید.

۳-از خم شدن به سمت جلو خودداری نمایید.

۴-همواره با پایین تر رفتن مفاصل ران نیز باید مستقیما به سمت پایین بروند نه به سمت جلو. استفاده از
وزنه های سبک تر نحوه ایستادن شما را بهبود میبخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن