GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

اسکات دمبل پا باز

0 3,519

آموزش حرکت اسکات دمبل پا باز

در ویدیو زیر نحوه اجرای اسکات دمبل پا باز را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتاسکات دمبل پا باز
نام های دیگر
نام انگلیسی Pile Squat
عضله هدف ران
عضله کمکی شکمساق پا – باسن – عضلات پشت
عضلات پا

آموزش حرکت اسکات دمبل پا باز

۱-دمبل مناسبی را انتخاب کرده در جلوی خود زمین می گزاریم. صاف ایستاده پاها بیشتر از اندازه عرض
شانه باز و با اندکی خم در زانو ها برای انجام حرکت آماده می شویم.

۲-سر را بالا و پشت خود را صاف نگه می داریم، زانو ها را خم کرده و دمبل را با انگشتانمان از زمین بر می
داریم.

۳-با فشار بر روی پشانه ها بلند می شویم دستانمان باید کاملا باز باشد و دمبل در میان پاهایمان قرار بگیرد.
نقطه شروع حرکت.

۴-سر خود را به سمت جلو نگه داشته و به آرامی پایین می رویم.با پایین رفتن نباید به سمت جلو مایل شویم
، ناحیه لگن باید به سمت بیرون باشد.

۵-حرکت باید تا موازی شدن ران ها و برخورد دمبل با زمین ادامه یابد.

۶-سپس با فشار بر پاشنه ها به ارامی بلند شده و با حالت شروع بر می گردیم.

نکات مهم

۱-بسیار مهم است که هنگام انجام حرکت پشت خود را صاف نگه دارید! با نگه داشتن دید و سر خود به
سمت جلو،سینه ها به سمت بیرون و سرشانه ها در عقب میتوانید از صاف بودن پشت خود مطمئین شوید.

۲-همواره هالتر را با فشار بر روی پاشنه هایتان بلند کنید.

۳-از خم شدن به سمت جلو خودداری نمایید.

۴-همواره با پایین تر رفتن مفاصل ران نیز باید مستقیما به سمت پایین بروند نه به سمت جلو. استفاده از
وزنه های سبک تر نحوه ایستادن شما را بهبود میبخشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.