GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو دمبل برعکس

0 344

آموزش حرکت جلو بازو دمبل برعکس

حرکت جلو-بازو-دمبل-برعکس

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو دمبل بر عکس
نام های دیگر
نام انگلیسیStanding Dumbbell Reverse Curl
عضله هدفجلو بازو
عضله کمکی

bicep

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت جلو لارو دمبل برعکس

 

 

۱-دمبل های دلخواه را برداشته و دست ها به اندازه سر شانه کنارتان نگه دارید.

۲-کف مچ ها به سمت پایین بوده و به آرامی شروع به بلند کردن دمبل ها می کنیم.

۳–در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم 

 

 

۱-اجازه ندهید آرنج هایتان به سمت عقب تغییر جهت پیدا کنند.

۲-هنگام پایین آوردن دمبل ها مقدار آرنج هایتان را خم نگه دارید تا از قطع شدن فشار عضلات جلوگیری کنید.

۳-ساعد هایتان را به آرامی بچرخانید، سرعت زیاد باعث ایجاد آسیب در آرنجا ها و ساعد ها می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.