GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو دمبل برعکس

0 648

آموزش حرکت جلو بازو دمبل برعکس

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو دمبل برعکس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو دمبل برعکس
نام های دیگر
نام انگلیسی Standing Dumbbell Reverse Curl
عضله هدفجلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو دمبل برعکس

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-دمبل های دلخواه را برداشته و دست ها به اندازه سر شانه کنارتان نگه دارید.

۲-کف مچ ها به سمت پایین بوده و به آرامی شروع به بلند کردن دمبل ها می کنیم.

۳–در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-اجازه ندهید آرنج هایتان به سمت عقب تغییر جهت پیدا کنند.

۲-هنگام پایین آوردن دمبل ها مقدار آرنج هایتان را خم نگه دارید تا از قطع شدن فشار عضلات جلوگیری کنید.

۳-ساعد هایتان را به آرامی بچرخانید، سرعت زیاد باعث ایجاد آسیب در آرنجا ها و ساعد ها می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.