GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو هالتر

0 1,789

آموزش حرکت جلو بازو هالتر

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو هالتر را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو هالتر
نام های دیگر
نام انگلیسی Standing Barbell Curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو هالتر

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱- این حرکت  یکی از بهترین حرکات برای تفکیک عضلات جلو بازو می باشد. وزنه های مورد نظر را روی هالتر گزاشته و هالتر را بر می داریم.

۲-صاف ایستاده و دست ها را به عرض شانه روی هالتر تنظیم می کنیم.

۳-هالتر نباید با بدن تماس پیدا کند.

۴-پشت خود را صاف نگه داشته و هالتر را با کمی به آرامی بلند میکنیم.نقطه شروع.

۵-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-بزرگترین اشتباهی که ورزشکاران حین انجام این حرکت مرتکب میشوند نوسان دادن به بدن برای کمک به بلند کردن هالتر می باشد. این کار تقلب محسوب می شود! بدن شما باید کاملا صاف بوده و فقط بازو ها باید حرکت کنند.

۲-اشتباه رایج دیگر تکان دادن آرنج ها هنگام انجام حرکت است.

۳-حرکت را همواره کنترل شده انجام دهید نباید هالتر را هنگام پایین آوردن بیاندازید.

۴-آرنج ها را باید در کنار خود نگه دارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.