GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو هالتر

0 555

آموزش حرکت جلو بازو هالتر ایستاده

حرکت جلو-بازو-هالتر

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو هالتر 
نام های دیگرجلو بازو هالتر ایستاده 
نام انگلیسیStanding Barbell Curl
عضله هدفجلو بازو
عضله کمکی

bicep

 

 

 

 

 

 

 

 

اموزش حرکت جلو بازو هالتر 

 

 

۱-جلو بازو هالتر یکی از بهترین حرکات برای تفکیک عضلات جلو بازو می باشد. وزنه های مورد نظر را روی هالتر گزاشته و هالتر را بر می داریم.

۲-صاف ایستاده و دست ها را به عرض شانه روی هالتر تنظیم می کنیم.

۳-هالتر نباید با بدن تماس پیدا کند.

۴-پشت خود را صاف نگه داشته و هالتر را با کمی به آرامی بلند میکنیم.نقطه شروع.

۵-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم 

 

 

۱-بزرگترین اشتباهی که ورزشکاران حین انجام این حرکت مرتکب میشوند نوسان دادن به بدن برای کمک به بلند کردن هالتر می باشد. این کار تقلب محسوب می شود! بدن شما باید کاملا صاف بوده و فقط بازو ها باید حرکت کنند.

۲-اشتباه رایج دیگر تکان دادن آرنج ها هنگام انجام حرکت است.

۳-حرکت را همواره کنترل شده انجام دهید نباید هالتر را هنگام پایین آوردن بیاندازید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.