GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

درازنشست روی میز شیب دار

0 110

آموزش حرکت درازنشست روی میز شیب دار

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت درازنشست روی میز شیب دار را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتدرازنشست روی میز شیب دار
نام های دیگر
نام انگلیسی Decline Sit Up
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت درازنشست روی میز شیب دار

وقتی نوبت تمرینات شکم می رسد اولین حرکتی که به خاطرمان می آید حرکت درازنشست می باشد. این حرکت برای اجرا مدل ها مختلفی دارد برای مثال در این اموزش که مدل دیگر اجرای این حرکت می باشد با تغییر زاویه میز شدت حرکت را می توان افزایش و کاهش داد. در نسخه چرخشی این حرکت پهلو ها بیشتر در گیر می شوند. نقش عضلات شکم در بدن صاف نگه داشتن اندام می باشد و بدیهی است که تقویت این قسمت از بدن چه در افراد عادی و چه در افراد ورزشکار امر مهمی می باشد. انجام حرکات کرانچ و دراز نشستن با نگه داشتن دست ها پشت سر سخت می شود البته در حالت باید توجه نمود که به ناحیه گردنی ستون فقرات فشار زیادی وارد نگردد.

۱- میز را در زاویه ۳۰ یا ۴۵ درجه تنظیم نمایید.

۲- روی میز نشسته و پاها را پشت پد قفل کنید.

۳- تا جایی که پشتتان تقریبا با میز برخورد می کند پایین بروید.

۴- بالا تنه را تا جایی که با زمین عمود شود بالا بیاورید، مکث کرده و دوباره به حالت قبلی بر گردید.

نکات مهم

۱- بالا تنه را بیش از حد پایین تر یا بالاتر نبرید.

۲- قسمت پشتی نباید با میز تماس داشته باشد، هنگامی که بالا تنه تان با زمین موازی شد کافی است.

۳- با نگه داشتن وزنه در دستانتان می توان فشار خرکت را افزایش داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.