GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

درازنشست

0 106

آموزش حرکت درازنشست

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت حرکت درازنشست را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتدرازنشست
نام های دیگر
نام انگلیسیSit Up
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت درازنشست

با شما هستیم با یکی از حرکات کلاسیک شکم، با اینکه در این اواخر به ندرت این حرکت را انجام می دهند.با این حال این حرکت فلکسیون مفیدی در عضلات شکم وارد می کند.
بر خلاف کرانچ انجام این حرکت دارای ریسک هایی است که درد کمر نمونه بارز آنهاست.

۱- به صورت تاق باز روی میز درازکشیده و زانو ها را خم کنید. کف پاها باید به زمین چسبیده باشد.

۲- بازدم کرده و با فشار بر عضلات شکم ناحیه بالا تنه را بالا می آوریم.

۳- زمانی که بالا تنه با زمین عمود شد به آرامی به نقطه شروع حرکت برگردید.

نکات مهم

۱- عمل دم و بازدم را با نهایت توان انجام دهید .

۲- اگر در ناحیه کمر خود درد احساس می کنید حرکاتی را انجام دهید که نیاز به چرخش و کشش زیاد نباشد.

۳- دستان خود را پشت سر نگزارید این کار باعث دیدن ناحیه گردنی ستون فقرات بدنتان خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.