GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

دیپ پشت بازو

0 1,751

آموزش حرکت دیپ پشت بازو

در ویدیو زیر نحوه اجرای دیپ پشت بازو را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتدیپ پشت بازو
نام های دیگر دیپ بین میز – پشت بازو بین میز
نام انگلیسی Bench Dips
عضله هدف پشت بازو
عضله کمکی شانه
پشت بازو

آموزش حرکت دیپ پشت بازو یا دیپ بین میز

این حرکت یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات پشت بازو می باشد و همچنین از حرکات ایزوله بوده و فقط باید عضلات پشت بازو را درگیر کند. اگر حین اجرای حرکت متوجه شدید که نقاط دیگری از بدن نیز تحت فشار قرار می گیرد احتمال این است که حرکت را اشتباه اجرا می کنید.
این تمرین یکی از حرکات با فشار متوسط به حساب می آید به طوری که از وزن بدن برای درگیر سازی عضلات کمک می گیرد. 

۱- مابین دو میز قرار بگیرید به طوریکه یکی از میز ها روبرو و دیگری در پشت سرتان قرار گرفته شود.

۲- روی میز پشتی نشسته و با دست ها لبه میز را بگیرید.

۳- پاهایتان را روی میز روبرویی گزاشته و با فشار بر دست ها و کمک پاها بدن را معلق در هوا نگه دارید.نقطه شروع

۴-با خم کردن آرنج ها حرکت را شروع کنید.

۵-بدن را میان میز ها تا قدری پایین بیاورید که آرنج ها و سرشانه ها هم تراز شوند.

۶-با فشار بر عضلات پشت بازو و درگیر کردن آنها به حالت اول برگردید.

نکات مهم

۱- آرنج ها نزدیک بدن نگه دارید.

۲- تکرار ها را آهسته انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.