GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو دمبل جفتی

0 746

آموزش حرکت پشت بازو دمبل جفتی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت بازو دمبل جفتی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت بازو دمبل جفتی پشت سر
نام های دیگر
نام انگلیسی

Standing Overhead Dumbbell Tricep Extension

عضله هدفپشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو دمبل جفتی

۱- صاف ایستاده و دست ها و پاها را به اندازه عرض شانه باز می کنیم.
۲- دمبل را برداشته و در دست هایمان نگه می داریم.به طوری که میله دمبل میان انگشت اشاره و شصت هر دو دستمان باشد.
۳-به آرامی دمبل را بالای سر خود می آوریم. نقطه شروع
۴-بالای دستهایمان را بی حرکت نگه داشته و با عمل دم دمبل را به آرامی پایین می بریم.
۵-با بالا آوردن دمبل عمل بازدم اجام می دهیم.

نکات مهم

۱- دمبل را بیش از حد به سمت ستون فقرات پایین نبرید.
۲- بدن باید کاملا ثابت باشد.
۳-این حرکت جز حرکات وزنه آزاد بوده و هدف اصلی آن تحت فشار قرار دادن عضلات پشت بازو می باشد.
۴-یادگیری نحوه صحیح اجرای این حرکت بسیار آسان است، فقط لازم است مراحل ذکر شده را کاملا دقیق اجرا نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.