GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو دمبل جفتی

0 ۳,۷۹۰

آموزش حرکت پشت بازو دمبل جفتی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت بازو دمبل جفتی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت پشت بازو دمبل جفتی پشت سر
نام های دیگر
نام انگلیسی Standing Overhead Dumbbell Tricep Extension
عضله هدف پشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو دمبل جفتی

اکثر حرکات پشت بازو حرکت ایزوله هستند و در انجام آن ها توصیه نمی شود که از وزنه های سنگین تری استفاده کنید.
۱- صاف ایستاده و دست ها و پاها را به اندازه عرض شانه باز می کنیم.

۲- دمبل را برداشته و در دست هایمان نگه می داریم. به طوری که میله دمبل میان انگشت اشاره و شصت هر دو دستمان باشد. آرنج ها به سمت جلو نگه دارید.

۳-به آرامی دمبل را بالای سر خود می آوریم. نقطه شروع

۴-بالای دستهایمان را بی حرکت نگه داشته و با عمل دم دمبل را به آرامی پایین می بریم.

۵-با بالا آوردن دمبل عمل بازدم اجام می دهیم.

نکات مهم

۱- دمبل را بیش از حد به سمت ستون فقرات پایین نبرید.

۲- بدن باید کاملا ثابت باشد.

۳-این حرکت جز حرکات وزنه آزاد بوده و هدف اصلی آن تحت فشار قرار دادن عضلات پشت بازو می باشد.

۴-یادگیری نحوه صحیح اجرای این حرکت بسیار آسان است، فقط لازم است مراحل ذکر شده را کاملا دقیق اجرا نمایید.

5- دمبل باید روی کف دست ها قرار بگیرد.

6- این حرکت را هم میتوانید به صورت نشسته انجام دهید هم ایستاده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا//// مدیاد