پشت بازوحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دمبلحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

پشت بازو دمبل جفتی

آموزش حرکت پشت بازو دمبل جفتی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت بازو دمبل جفتی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت بازو دمبل جفتینوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Standing Overhead Dumbbell Tricep Extension نوع نیروفشاری
عضله هدف پشت بازو سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیتجهیزات لازمدمبل
پشت-بازو-دمبل-جفتیپشت-بازو-دمبل-جفتی

آموزش حرکت پشت بازو دمبل جفتی

اکثر حرکات پشت بازو حرکت ایزوله هستند و در انجام آن ها توصیه نمی شود که از وزنه های سنگین تری استفاده کنید.
۱- صاف ایستاده و دست ها و پاها را به اندازه عرض شانه باز می کنیم.

۲- دمبل را برداشته و در دستهایمان نگه می داریم. به طوری که میله دمبل میان انگشت اشاره و شصت هر دو دستمان باشد. آرنج ها به سمت جلو نگه دارید.

۳-به آرامی دمبل را بالای سر خود می آوریم. نقطه شروع

۴-بالای دستهایمان را بی حرکت نگه داشته و با عمل دم دمبل را به آرامی پایین می بریم.

۵-با بالا آوردن دمبل عمل بازدم انجام می دهیم.

نکات مهم

۱- دمبل را بیش از حد به سمت ستون فقرات پایین نبرید.

۲- بدن باید کاملا ثابت باشد.

۳-این حرکت جز حرکات وزنه آزاد بوده و هدف اصلی آن تحت فشار قرار دادن عضلات پشت بازو می باشد.

۴-یادگیری نحوه صحیح اجرای این حرکت بسیار آسان است، فقط لازم است مراحل ذکر شده را کاملا دقیق اجرا نمایید.

5- دمبل باید روی کف دست ها قرار بگیرد.

6- این حرکت را هم می توانید به صورت نشسته انجام دهید هم ایستاده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن