GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

رول با هالتر

0 98

آموزش حرکت رول با هالتر

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت حرکت رول با هالتر را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکترول با هالتر
نام های دیگر
نام انگلیسیBarbell Roll Out
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت رول با هالتر

این حرکت برای تقویت عضلات شکم بسیار مناسب بوده و یکی از بهترین تمرینات شکم می باشد که برای افراد مبتدی توصیه نمی گردد. اصول اجرای حرکت بسیار ساده است: به دو سر هالتر وزنه اضافه کرده و با گیره ها محکم می کنیم. روی زانه ها نشسته و هالتر را جلوی خود نگه می داریم.به آرامی هالتر را چرخانده و به سمت جلو میرویم دستا ها را باید صاف نگه داریم و تمام.

۱- زانو ها روی زمین قرار گرفته و هالتر را بیشتر از عرض شانه بگیرید. استفاده از وزنه های سنگین روی هالتر لازم نیست.

۲- پشت و دست ها را صاف نگه داشته و با آرامی هالتر را هل دهید تا زمانی که بدن با زمین موازی شود.

۳- در این نقطه شکم را فشار داده و دوباره به حالت اولیه برگردید.

نکات مهم

۱- باسن و لگن خود را همواره بالا نگه دارید.

۲- دست ها باید در طول انجام حرکت کاملا صاف نگه داشته شود.

۳- حرکت را به آرامی و کاملا کنترل شده انجام دهید، برای هل دادن و کشیدن هالتر از عضلات شکمتان استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.