GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

زیربغل سیم کش دست برعکس

0 1,657

آموزش حرکت زیربغل سیم کش دست برعکس

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت زیربغل سیم کش دست برعکس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتزیربغل سیم کش دست برعکس
نام های دیگر
نام انگلیسی

Underhand Lat Pulldown

عضله هدفزیربغل
عضله کمکی جلو بازوشانهعضلات پشت
زیربغل

آموزش حرکت زیربغل سیم کش دست برعکس

این حرکت همانند حرکت استاندارد زیربغل سیم کش می باشد و در ساخت عضلات جلوبازوی بزرگ به شما کمک خواهد کرد عاوه بر این در شکل گیری بدنی V مانند یکی از موثر ترین حرکات می باشد.

۱- روی صندلی نشسته زانو ها را زیر پد قرار داده و میله را از می گیریم.کف دست ها به سمت خودمان باشد.
۲- نفش محکمی کشیده و با عمل بازدم میله را تا جایی که آرنج ها با بدن در یک خط قرار بگیرد کشیده و دوباره به حالت اول بر میگردیم.
۳- مکث کرده و به آرامی به حالت شروع بر می گردیم.

نکات مهم

۱- عضلات شکم را کمی فشار دهید تا از خم شدن بدن حین انجام حرکت جلو گیری کنید.
۲- از جهش و پرتاب میله جلوگیری کرده و حرکت را به آرامی و کامل انجام دهید.
۳- این حرکت را می توان به صورت دست باز و دست جمع نیز انجام داد.

حرکات مشابه

زیربغل دمبل اره ای و بارفیکس از بهترین جانشین ها برای این حرکت می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.