GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

زیربغل سیم کش دست صاف

0 4,255

آموزش حرکت زیربغل سیم کش دست صاف

در ویدیو زیر نحوه اجرای زیربغل سیم کش دست صاف را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت زیربغل سیم کش دست صاف
نام های دیگر
نام انگلیسیCable straight Arm Pull Down
عضله هدف زیربغل
عضله کمکی  جلو بازو – شانه – عضلات پشتشکم
زیربغل

آموزش حرکت زیربغل سیم کش دست صاف

برای دستیابی به بالا تنه V شکل شاید تمرکز هر کسی در ساخت عضلات سینه و سرشانه باشد. خب این یک مساله عادی است چون این عضلات هر روز جلوی آیینه دیده می شوند ولی نباید از نمای پشتی بدن غافل شد. عضلات زیربغل وسیع ترین عضلات پشت شما است و تمرین دهی و رشد آن ها بدن را در داشتن عضلات وسیع و پهن سرشانه کمک کرده و داشتن فیزیک زیبایی برایتان آسانتر می شود.
اساس داشتن عضلات شکم قوی نیازمند داشتن عضلات زیربغل قوی می باشد. نقش اساسی هر دو این عضلات در طرز ایستادن صحیح – کاهش کمر درد – توان ورزشی بالا – قدرت بدن و تعادل بالا می باشد.

۱- میله را گرفته و اندکی به سمت جلو خم شوید.

۲- آرنج ها را کمی خم نگه داشته و شروع به پایین آوردن میله بکنید.

نکات مهم

۱- عضلات شکم را کمی فشار دهید تا از خم شدن بدن حین انجام حرکت جلو گیری کنید.

۲- از جهش و پرتاب میله جلوگیری کرده و حرکت را به آرامی و کامل انجام دهید.

۳- از خم کردن سربه سمت جلو خوداری کرده و بدن را همواره ثابت نگه دارید.

۴- اگر احساس می کنید به جای ماهیچه پشت جلوبازوهایتان بیشتر تحت فشار هست میله را با مچ بر عکس بگیرید.

۵- از وزنه های سنگین استفاده نکنید این کار باعث می شود دامنه حرکت به طور کامل اجرا نشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.