درخواست برنامه بدنسازی
حرکات زیربغلحرکات بدنسازیحرکات چند مفصلیحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

حرکت بارفیکس

آموزش حرکت بارفیکس

آموزش حرکت بارفیکس

در ویدیو زیر نحوه اجرای بارفیکس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتبارفیکسنوع حرکتقدرتی
نام های دیگربارفیکس دست بازمکانیزم حرکتچند مفصلی
نام انگلیسی Pull up – Wide Grip Pull Up نوع نیروکششی
عضله هدفزیربغل سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکی جلو بازو – شانه – عضلات پشتشکمتجهیزات لازم
بارفیکس
بارفیکس-دست-باز
بافیکس
بارفیکس-دست-باز

آموزش حرکت

برای دستیابی به بالا تنه V شکل شاید تمرکز هر کسی در ساخت عضلات سینه و سرشانه باشد. خب این یک مساله عادی است چون این عضلات هر روز جلوی آیینه دیده می شوند ولی نباید از نمای پشتی بدن غافل شد. عضلات زیربغل وسیع ترین عضلات پشت شما است و تمرین دهی و رشد آن ها بدن را در داشتن عضلات وسیع و پهن سرشانه کمک کرده و داشتن فیزیک زیبایی برایتان آسانتر می شود.
اساس داشتن عضلات شکم قوی نیازمند داشتن عضلات زیربغل قوی می باشد. نقش اساسی هر دو این عضلات در طرز ایستادن صحیح – کاهش کمر درد – توان ورزشی بالا – قدرت بدن و تعادل بالا می باشد.

۱- به اندازه شانه ها میله بارفیکس را گرفته.

۲- نفس عمیقی کشیده و با فشار بر ناحیه شکم و خود را بالا می کشیم.

۳- زمانی که عضلات پشت کاملا کشیده شدند به حالت قبلی برگردید.

نکات مهم

۱- برای اینکه بر روی عضلات جلوبازو فشار وارد نشود دست ها به طرف بیرون باشد.

۲- سر را ثابت نگه دارید.

۳- از خم کردن سر به سمت جلو خودداری کنید.

۴- اگر میله بارفیکس به اندازه کافی ارتفاع داشته باشد، پاها را صاف نگه دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن