GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

حرکت بارفیکس

آموزش حرکت بارفیکس

0 ۳,۳۸۳

آموزش حرکت بارفیکس

در ویدیو زیر نحوه اجرای بارفیکس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت بارفیکس
نام های دیگر بارفیکس دست باز
نام انگلیسی Pull up – Wide Grip Pull Up
عضله هدف زیربغل
عضله کمکی  جلو بازو – شانه – عضلات پشت
زیربغل

آموزش حرکت بارفیکس و بارفیکس دست باز

برای دستیابی به بالا تنه V شکل شاید تمرکز هر کسی در ساخت عضلات سینه و سرشانه باشد. خب این یک مساله عادی است چون این عضلات هر روز جلوی آیینه دیده می شوند ولی نباید از نمای پشتی بدن غافل شد. عضلات زیربغل وسیع ترین عضلات پشت شما است و تمرین دهی و رشد آن ها بدن را در داشتن عضلات وسیع و پهن سرشانه کمک کرده و داشتن فیزیک زیبایی برایتان آسانتر می شود.
اساس داشتن عضلات شکم قوی نیازمند داشتن عضلات زیربغل قوی می باشد. نقش اساسی هر دو این عضلات در طرز ایستادن صحیح – کاهش کمر درد – توان ورزشی بالا – قدرت بدن و تعادل بالا می باشد.

۱- به اندازه شانه ها میله بارفیکس را گرفته.

۲- نفس عمیقی کشیده و با فشار بر ناحیه شکم و خود را بالا می کشیم.

۳- زمانی که عضلات پشت کاملا کشیده شدند به حالت قبلی برگردید.

نکات مهم

۱- برای اینکه بر روی عضلات جلوبازو فشار وارد نشود دست ها به طرف بیرون باشد.

۲- سر را ثابت نگه دارید.

۳- از خم کردن سربه سمت جلو خوداری کنید.

۴- اگر میله بارفیکس به اندازه کافی ارتفاع داشته باشد، پاها را صاف نگه دارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا