درخواست برنامه بدنسازی
حرکات زیربغلحرکات بدنسازیحرکات چند مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

زیربغل طناب سیم کش

آموزش حرکت زیربغل طناب سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای زیربغل طناب سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتزیربغل طناب سیم کشنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتچند مفصلی
نام انگلیسی Rope Straight Arm Pull Down نوع نیروکششی
عضله هدفزیربغل سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیشکم جلو بازو – شانه – عضلات پشت تجهیزات لازمدستگاه
زیربغل-طنابی-دست-صافزیربغل-طنابی-دست-صاف

آموزش حرکت زیربغل طناب سیم کش

برای دستیابی به بالا تنه V شکل شاید تمرکز هر کسی در ساخت عضلات سینه و سرشانه باشد. خب این یک مساله عادی است چون این عضلات هر روز جلوی آیینه دیده می شوند ولی نباید از نمای پشتی بدن غافل شد. عضلات زیربغل وسیع ترین عضلات پشت شما است و تمرین دهی و رشد آن ها بدن را در داشتن عضلات وسیع و پهن سرشانه کمک کرده و داشتن فیزیک زیبایی برایتان آسانتر می شود.
اساس داشتن عضلات شکم قوی نیازمند داشتن عضلات زیربغل قوی می باشد. نقش اساسی هر دو این عضلات در طرز ایستادن صحیح – کاهش کمر درد – توان ورزشی بالا – قدرت بدن و تعادل بالا می باشد.

۱- صاف ایستاده و طناب را با هر دو دست می گیریم سپس اندکی به سمت جلو مایل می شویم.

۲- آرنج ها را کمی خم کرده و با کشیدن سرشانه ها آماده شروع حرکت می شویم.

۳- طناب را به سمت ران ها می کشیم تا زمانی که عضلات پشت کاملا کشیده شود.

نکات مهم

۱- عضلات شکم را فشار دهید تا از خم شدن پشتتان جلوگیری کنید.

۲- اگر بجای عضلات پشت، جلو بازو هایتان تحت فشار بیشتری باشد.مچ ها را بر عکس کنید.(دست بر عکس)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن