GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

زیربغل طناب سیم کش

0 2,549

آموزش حرکت زیربغل طناب سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای زیربغل طناب سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت زیربغل طناب سیم کش
نام های دیگر
نام انگلیسی Rope Straight Arm Pull Down
عضله هدف زیربغل
عضله کمکی  جلو بازو – شانه – عضلات پشت
زیربغل

آموزش حرکت زیربغل طناب سیم کش

برای دستیابی به بالا تنه V شکل شاید تمرکز هر کسی در ساخت عضلات سینه و سرشانه باشد. خب این یک مساله عادی است چون این عضلات هر روز جلوی آیینه دیده می شوند ولی نباید از نمای پشتی بدن غافل شد. عضلات زیربغل وسیع ترین عضلات پشت شما است و تمرین دهی و رشد آن ها بدن را در داشتن عضلات وسیع و پهن سرشانه کمک کرده و داشتن فیزیک زیبایی برایتان آسانتر می شود.
اساس داشتن عضلات شکم قوی نیازمند داشتن عضلات زیربغل قوی می باشد. نقش اساسی هر دو این عضلات در طرز ایستادن صحیح – کاهش کمر درد – توان ورزشی بالا – قدرت بدن و تعادل بالا می باشد.

۱- صاف ایستاده و طناب را با هر دو دست می گیریم سپس اندکی به سمت جلو مایل می شویم.

۲- آرنج ها را کمی خم کرده و با کشیدن سرشانه ها آماده شروع حرکت می شویم.

۳- طناب را به سمت ران ها می کشیم تا زمانی که عضلات پشت کاملا کشیده شود.

نکات مهم

۱- عضلات شکم را فشار دهید تا از خم شدن پشتتان جلوگیری کنید.

۲- اگر بجای عضلات پشت، جلو بازو هایتان تحت فشار بیشتری باشد.مچ ها را بر عکس کنید.(دست بر عکس)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.