GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

ساق پا با دستگاه هاگ

2 951

اموزش حرکت ساق پا با دستگاه هاگ

حرکت استپ اپ با هالتر

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتساق با دستگاه هاگ پا
نام های دیگر
نام انگلیسیHack Calf Raise
عضله هدفساق
عضله کمکی

عضلات پا

اموزش حرکت 

اگر دستگاه مورد نیازتان را در باشگاه ندارید و یا میخواهد تمرین عضلات ساقتان را تغییر دهید این حرکت یکی از بهترین انخاب ها برای شماست. گرچه نقش دستگاه هاگ پا در تقویت عضلات ران می باشد. ولی در این قمت ما از این دستگاه برای تقویت ساق هایمان بهره هواهیم برد.

۱-وزن دلخواه را روی دستگاه بگزارید.

۲-روبه روی دستگاه ایستاده و شانه های خود را زیر پد دستگاه قرار دهید.

۳-پد را بلند کرده و ضامن را خلاص کنید.

۴-پاهای خود را صاف نگه داشته و و پاشنه های خود را به آرامی و تا جایی که ممکن است بلند کنید.

۵- اندکی مکث کرده و دوباره حالت قبلی برگردید.

نکات مهم 

۱-هنگام بالا بردن پاشنه ها سعی کنید حداقل ۲ ثانیه در ان حالت مکث کنید.

۲-از تماس کامل پاشنه ها با کف پرهیز کنید تا عضلات ساق هایتان استراحت نکند.

۳-پشت خود را صاف نگه داسته و سینه خود را به پشتی دستگاه تکیه دهید.

۴- دامنه حرکت را کمل انجام دهید.

۵- از سرعت و شتاب در انجام حرکت پرهیز کرده وحرکت را به آرامی انجام دهید.

۶- از انجایی که این حرکت حرکتی ایزوله ای است زیاد بودن وزن زیاد مهم نیست.

2 نظرات
  1. علی می گوید

    عضلاتی که نشون دادید اشتباهه تو چنتا دیگه از آموزشها هم این مشکل وجود داره

    1. aagymext
      aagymext می گوید

      ممنون از اطلاع رسانی شما دوست عزیز..مشکلات بررسی شده و اصلاح خواهند شد با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.