GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

ساق پا دستگاه

0 1,539

آموزش حرکت ساق پا دستگاه

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت ساق پا دستگاه را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتساق پا دستگاه
نام های دیگر
نام انگلیسی Standing Machine Calf Raise
عضله هدف ساق پا
عضله کمکی
عضلات ساق پا

آموزش حرکت ساق پا دستگاه

ساق ها، عضلاتی که توجه زیادی به آن ها جلب نیست ولی داشتن ساق های بزرگ خواسته همه ورزشکاران است. ساق ها و وسواسی که ورزشکاران به آن ها دارند عارضه ای است که نمی توان آن را توضیح داد. در واقع ساخت عضلات بزرگ ساق کمی سخت می باشد. مطالعات اخیر نشان می دهد که در ۵ سال گذشته خواهان ساق های بزرگ در میان ورزشکاران افزایش پیدا کرده است. با ما باشید با حرکات ساق پا مناسب جهت تقویت این عضلات.
این تمرین بهترین حرکت برای تفکیک عضلات ساق می باشد. بخصوص ماهیچه های دوقلویه ساق را هدف قرار می دهد.

۱-پد دستگاه را متناسب با قد خود تنظیم کنید.

۲-زیر پد ها قرار گرفته و پنجه های پا را روی سکوی دستگاه بگزارید، پاشنه ها باید در هوا معلق باشد.

۳-پاشنه هایتان را بلند کنید تا باعث بالا رفتن پد دستگاه شوید.

۴-پاشنه ها را تا جایی که ساق هایتان کاملا کشیده شود پایین بیاورید.

نکات مهم

۱-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

۲-اگر در زانوهایتان درد احساس می کنید،با کمی خم در زانو ها از قفل شدن کامل زانو ها جلو گیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.