GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

ساق پا دمبل

0 220

آموزش حرکت ساق پا دمبل

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت ساق پا دمبل را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتساق پا دمبل
نام های دیگر
نام انگلیسی Standing Dumbbell Calf Raise
عضله هدف ساق پا
عضله کمکی
عضلات ساق پا

آموزش حرکت ساق پا دمبل

ساق ها، عضلاتی که توجه زیادی به آن ها جلب نیست ولی داشتن ساق های بزرگ خواسته همه ورزشکاران است. ساق ها و وسواسی که ورزشکاران به آن ها دارند عارضه ای است که نمی توان آن را توضیح داد. در واقع ساخت عضلات بزرگ ساق کمی سخت می باشد. مطالعات اخیر نشان می دهد که در ۵ سال گذشته خواهان ساق های بزرگ در میان ورزشکاران افزایش پیدا کرده است. با ما باشید با حرکات ساق پا مناسب جهت تقویت این عضلات.
این تمرین بهترین حرکت برای تفکیک عضلات ساق می باشد. بخصوص ماهیچه های دوقلویه ساق را هدف قرار می دهد.

۱- صاف ایستاده و دمبل ها را در طرفین خود نگه دارید.

۲-سعی کنید پنجه پاهایتان را روی سطح محکم و کمی مرتفع تر از زمین قرار دهید. پاشنه ها باید روی زمین باشد. نقطه شروع

۳- با عمل بازدم و فشار بر عضلات ساق پاشنه ها را از زمین بالا بیاورید.

۴- اندکی مکث کرده و با عمل بازدم به آرامی پاشنه ها را پایین بیاورید.

نکات مهم

۱- با قوی تر شدن و افزایش وزن دمبل ها، برای جلوگیری از افتادن دمبل ها به بند لیفت احتیاج پیدا خواهید کرد.

۲- اگر در زانوهایتان درد احساس می کنید،با کمی خم در زانو ها از قفل شدن کامل زانو ها جلو گیری کنید.

۳- برای درگیر سازی تمامی قسمت های عضلات پنجه ها را صاف نگه دارید. برای هدف گیری دوقلوی خارجی ساق ها پنجه ها به داخل و نزدیک هم.برای هدف گیری دوقلوی داخلی پنجه ها به سمت بیرون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.